واریز یکسری پاداش های باورنکردنی ارزی و ریالی به ملی پوشان/ همه با حذف از جام جهانی پولدار شدند!


ساعت: 08:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1916981

تداوم واکنش ها به اعداد عجیب و غریبی که به تیم کم نتیجه داده شد؛

به نظر می رسد چند هفته از پایان جام جهانی قطر برای تیم ملی ایران می گذرد و هنوز هم اهدای پاداش به اعضای این تیم و فدراسیون تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اعطای جوایز مختلف ارزی و ریالی از منابع مختلف به اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان علیرغم حذف از جام جهانی 2022 قطر و متحمل شدن سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی در جام های جهانی و در شرایط فعلی. واکنش های منفی زیادی همراه با حواشی وجود دارد که بی وقفه دنبال شده است.

بر اساس اطلاعات موثق بسیاری از روزنامه ها، قبل از اعزام بازیکنان، کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان به کشور محل برگزاری جام جهانی 2022، ملی پوشان ایرانی 10 سکه تمام بهار آزادی دریافت کردند. جایزه گرانبها پایان سلسله جوایز مربوط به تیم ملی و فدراسیون فوتبال نبود.


15 هزار دلار؛ اولین جایزه در قطر

تیم ملی ایران پس از شکست سنگین و تاریخی 6 بر 2 مقابل انگلیس موفق شد در دومین دیدار جام جهانی با نتیجه 2 بر صفر تیم ملی ولز را شکست دهد و در قطر عضویت تیم ملی را به ثبت رساند. و برای کارلوس کی روش به عنوان سرمربی دو برابر بازیکنانش، یعنی. 30000 دلار

پیش از بازی فینال تیم ملی با آمریکا و در حالی که شانس ایران برای صعود به مراتب بیشتر از یانکی ها بود، تیم ملی فوتبال کشورمان با حواله واردات خودروهای خارجی بدون محدودیت، جایزه مقدماتی جام جهانی قطر را از آن خود کرد. و اقدامات معمولی که سر و صدا داشت در نهایت به تصویب وزیر صنعت، معدن و تجارت رسید.

به هر حال تیم ملی مهمترین بازی خود در گروه جام 2022 را مقابل آمریکا شکست داد و به کشور بازگشت اما این شکست باورنکردنی و فروریختن کاخ رویایی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی پایانی نداشت. داستان. از جوایز تا جایی که هر روز خبر جدیدی از اهدای جایزه دیگری از یکی از رسانه ها به گوش می رسد.


پاداش 10 میلیارد تومانی از بانک

اگرچه در مورد این پاداش 15 هزار دلاری گفته می شد که برخی بازیکنان ملی حدود 5 هزار دلار به امور خیریه کمک کردند و برخی دیگر از بازیکنان نیمکت نشین تنها 8 هزار دلار دریافت کردند، اما شواهد نشان می دهد که مبلغ 10 میلیارد تومان بانک خصوصی در اختیار کادر خدماتی و فدراسیون قرار گرفته است. به اعضای تیم ملی

این فداکاری ها پایان داستان دروازه جایزه نیست. برخی گزارش ها حاکی از آن است که 605 سکه به تیم ملی فوتبال تعلق گرفت و مابقی پس از 455 سکه بین مسئولان، مدیران و کارکنان فدراسیون فوتبال توزیع شد تا این افراد از جایزه حذفی از سال 2022 محروم نشوند. جام جهانی در قطر.

این جوایز در شرایطی اهدا شد که بد نیست بدانید رابرت لواندوفسکی کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی فوتبال لهستان با وجود صعود عقاب ها از گروه و شکست مقابل قهرمان جهان در مرحله یک هشتم نهایی گفت: که هیچ جایزه ای از سوی دولت یا سایر منابع برای بازیکنان ملی آن کشور وجود ندارد. نباید پاداش داده شود و در واقع هدایای احتمالی را رد کرد زیرا کار خاصی انجام نشده است.


اهدای سکه و میلیون ها ریال پاداش به اعضای فدراسیون

موضوع پاداش در دوره ریاست قبلی فدراسیون فوتبال سر و صدای زیادی به پا کرد اما پس از آن طبق اسناد منتشر شده سهم کارکنان فدراسیون حدود 11 میلیون تومان و سهم روسای کمیسیون ها بود. همچنین در حدود همان اعداد. در این شرایط شنیده می شود که بعد از جام جهانی سهم کارمندان به 20 میلیون و کمیته ها به بالای 40 میلیون رسیده است.

در شرایطی که فدراسیون فوتبال حتی پولی برای ارسال رسانه نداشت و تقریباً تمام هزینه ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و رهبری و کل دولت بود. این تحولات اخیر نشان می دهد که هنوز منابع ارزی و ریالی برای کمک های فدراسیون و مدیریت تیم ملی فوتبال وجود دارد.


شورای حاکمیتی فدراسیون آرام می خوابد

نکته جالب اینکه در هفته های اخیر هیچ واکنش ملموسی از سوی اعضای هیات مدیره نداشته است و افرادی که بالای 50 میلیون تومان برای راهیابی به جام جهانی 2022 پاداش دریافت کرده اند، به خصوص پس از جام جهانی سکوت کرده اند. از ارقام فوق به راحتی می توان دریافت که میزان دستمزد اعضای شورای حاکمیتی فدراسیون نیز با افزایش قابل توجهی مواجه است.

ماجرای جایزه در روزهایی رقم خورد که فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی هنوز نتوانسته بودند به فاجعه جام جهانی واکنش مناسبی نشان دهند و هیچ یک از مسئولان فدراسیون و تیم ملی در نشست خبری حاضر نشدند. در مقابل رسانه ها برای رسیدگی به سوالات مبرم مطبوعات در مورد نتایج حاشیه های ضعیف و مالی باید پاسخ داد.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید