یکسری از مدیران استقلال آمدند تا ساپینتو را شکست دهند

یکسری از مدیران استقلال آمدند تا ساپینتو را شکست دهند

دقایقی پس از انتشار نامه خداحافظی ریکاردو ساپینتو در رسانه ها، با بهزاد گلامپور، مربی دروازه بان های استقلال تماس گرفتیم تا در این باره صحبت کنیم. آقا بهزاد به صراحت در مورد تمرین فعلی فوتبال ایران صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

ریکاردو ساپینتو نامه خداحافظی نوشت و رفت…
بله متاسفانه ما از مردم استقبال می کنیم. این بنده خدا زحمت می کشد. ریکاردو تنها مربی ای بود که علیرغم اینکه خارجی بود و به خاطر قراردادش می توانست خود را به خاطر نگرفتن به موقع حقوقش معذور کند و برود اما نشد و ماند. چند ماه حقوق نگرفت اما اگر جدایی به دلیل نگرفتن به موقع حقوق طبیعی بود کار می کرد. من واقعاً از این مربی برای این فصل تشکر می کنم.

فکر می کنی چرا این مربی از استقلال رفت؟
برخی از مدیران استقلال نسبت به ریکاردو بی اطلاع بودند. آنها با ناآگاهی به دانش سرمربی ما پاسخ دادند.

منظورتان خجت کریمی است؟
اصلا. این وزیر خدا از زمانی که آمده تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام داده است. حتی پول تزریق کرد و بخش مهمی از بدهی خارجی را تسویه کرد که جا دارد از آن تشکر کنیم، اما در گذشته یکسری مدیران داشتیم که آمدند ساپینتو بزنند اما خودشان رفتند. در آخرین بازی دیدیم چه اتفاقی افتاد و تنبیه شد تا دست به دست هم بدهد و از استقلال جدا شود.

برخی بازیکنان پرسپولیس در خصوص دربی فینال جام حذفی مدعی شدند که وقتی استقلال گل تساوی را به ثمر رساند، ساپینتو حرکت نامناسبی به سمت نیمکت پرسپولیس انجام داد و باعث ناراحتی آنها و واکنش داور شد.
اصلا این اتفاق نیفتاد. ریکاردو خوشحال بود، اما به کسی توهین نکرد. اگر پرسپولیسی ها ادعا می کنند او توهین آمیز بوده است، فیلمی از حرکت او بیاورید. این همه دوربین در ورزشگاه وجود داشت، پس چرا و چرا حتی یک نفر تصویری از حرکتی که پرسپولیس ادعا می کرد ارائه نکرد؟

و به عنوان آخرین سوال، در تمام سال هایی که در فوتبال ایران حضور دارید، داوری را به خاطر دارید که در جشن تیم برنده حاضر شده باشد؟
اینها موارد دیگری است که کمیته انضباطی و فدراسیون باید پاسخگو باشند و البته باید قاطعانه و قانونمند با این موضوع برخورد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید