تبلیغات محیطی اجرا کردیم و درآمد خوبی هم به دست آوردیم/ یکسری تیم مربوط به معدن و فولاد هستند!


ساعت: 20:29
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885430

در سال فدراسیون جهانی فوتبال اسپانسر وجود ندارد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: فدراسیون فوتبال به مردی نیاز دارد که با حضور در این فدراسیون و سامان دادن به وضعیت فوتبال انقلاب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید فتاحی پس از مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: به دوستان خوبم در سازمان لیگ خسته نباشید می گویم از انجام قرعه کشی درخواستی دارم از مسئولان این لیگ. زمانی که من مسئولیت اینجا را بر عهده داشتم، روی حفظ چمن ورزشگاه ها تمرکز داشتیم. پارسال دیدید که مسابقات روی چه چمنی برگزار می شد که خیلی زشت بود. ورزشگاه ممکن است رختکن و در نداشته باشد اما باید چمن داشته باشد. نگهداری چمن در اولویت است.

وی در خصوص اینکه آیا اجرای تبلیغات دوستدار محیط زیست در فصل گذشته به نفع استقلال بوده است یا خیر، تصریح کرد: قطعا به نفع ما بوده است. در تمام دنیا پیش می آید که خود باشگاه ها مسئول تبلیغات محیطی هستند. ما در چهار هفته اول نتوانستیم تبلیغات را اجرا کنیم و سکسکه های زیادی داشتیم و زجر کشیدیم، اما امسال قطعا بهتر از سال گذشته خواهیم بود. از دیگر مدیران باشگاه می خواهیم که خودشان وارد عمل شوند و تبلیغات محیطی را اجرا کنند، زیرا به نفع آنهاست. باشگاه های صنعتی چهار پنج میلیارد تومان از سازمان لیگ نیاز ندارند اما این کار به ساختار باشگاهشان کمک می کند. امیدوارم همه باشگاه ها دست به دست هم بدهند تا حتی حق پخش تلویزیونی را هم بگیرند.

قائم مقام باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: تعدادی از باشگاه ها به جاهای دیگر متصل هستند و از معدن و فولاد استفاده می کنند بنابراین از باشگاه های خصوصی عقب نیستند. نمی دانم ملوان بندرانزلی، تراکتور تبریز، استقلال و پرسپولیس پولشان را از کجا می آورند. منابع درآمد حق پخش، تبلیغات محیطی و فروش بلیت است. خیلی مهم است که باشگاه ها حق پخش را بگیرند و اگر این اتفاق بیفتد جامعه فوتبال پیروز خواهد شد.

فتاحی در واکنش به توقف پخش ماهواره ای استقلال خاطرنشان کرد: اینطور نیست که تعطیل شده باشد. کار اولیه انجام شده و آن را ادامه خواهیم داد. این تلویزیون ایرادات فنی دارد و برطرف خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت های هیات مدیره سازمان لیگ و عدم تغییر اعضای آن در سال های اخیر گفت: اجازه بدهید در این باره صحبت کنم و بروم از کسانی که به فوتبال ظلم کردند سوال بپرسم. اساسنامه وجود دارد و قانون رعایت نمی شود. با انتخاب فدراسیون فوتبال، اولین کاری که رئیس آن فدراسیون باید انجام دهد این است که اساسنامه سازمان لیگ را تهیه کند و هیئت مدیره سازمان لیگ بر اساس رای اعضای مجمع آن انتخاب شود. سازمان، و نه به نظر شخصی.

نایب رئیس باشگاه استقلال همچنین تاکید کرد: فدراسیون فوتبال یک نفر را می خواهد که انقلاب کند. دیدیم در انتخابات گذشته چه اتفاقی افتاد و تیم ملی فوتبال بیشترین آسیب را دید. فدراسیون در سال مسابقات جهانی اسپانسر ندارد. ما باید بازیکنان بیایند و دست در دست هم بگیرند تا اتفاقات خوبی در فوتبال ما بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید