تبلیغات محیطی در کوم با مفاهیم ارزشی تناسبی ندارد / نقد تبلیغات محیطی در کوم

ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790245

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کوم با انتقاد از تبلیغات بزرگ کوم گفت: تبلیغات محیطی کوم با ارزش های ما همخوانی ندارد و نهادهای فرهنگی کوم باید نسبت به این موضوع حساس باشند و فقط شهرداری پاسخگو است. “نه، و بدن های دیگر باید وارد شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی مولایی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کوم به خبرنگار کوم فردا می گوید: «این تصویر و منظره شهر را تحت الشعاع قرار داد. هر فعالیتی در محیط شهری باید پیوست فرهنگی داشته باشد. از این دست بنرهای تبلیغاتی نیز در شهر کوم زیاد است.

ملا افزود: اگر وارد شهر مقدس قم شد یا از منزل به خیابان های اصلی رفت، ظاهر شهر باید به گونه ای باشد که کریمه را به اهل بیت حضرت معصومه سلام دهد یا از عصر عجله به امام سلام کند. این مشکل در خیابان های اصلی کوم دیده نمی شود و شهر پر از تبلیغات است که این موضوع در شهر مقدس کوم نیست.

وی افزود: از درآمد مهم است، از طریق تبلیغات محیطی است، اما این تبلیغات حدی دارد و یک سری اصول و چارچوب باید باشد، نه اینکه بهترین فضا در شهر برای فضای تبلیغاتی و خرده فروشی اختصاص داده شود.

مولایی تصریح کرد: تبلیغات محیطی کوم با ارزش های ما همخوانی ندارد و نهادهای فرهنگی کوم نیز باید نسبت به این موضوع حساس باشند و تنها شهرداری در این زمینه مسئول نیست و سایر ارگان ها نیز باید در این امر ورود کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید