انتقاد تند ملی پوشان ایران از فدراسیون فوتبال/ لباس کهنه برای ستاره های ملی پوش گرانی و ناتوانی در پرداخت پاداش!

ساعت: 18:56
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783510

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از شرایط حمایت از تیم ملی و فدراسیون فوتبال انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ سرخپوشان پس از کسب 3 امتیاز مهم با پیروزی دراماتیک مقابل تیم ملی فوتبال لبنان در بندر سیدای توسط تیم ملی فوتبال ایران، با انتشار پست مشترک اینستاگرامی در حساب کاربری خود از فدراسیون فوتبال و حمایت تیم ملی انتقاد کردند. .

متن اعتراض تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیر است؛

ما بازیکنان تیم ملی با تمام توان و اشتیاق خود و با حمایت شما ملت شریف ایران بدون شکست در دایره پیشتاز شده ایم. باید مردم را از مشکلات عجیب پیش روی تیم ملی که اصلاً نامی از کشورمان برده نمی شود، آگاه کرد. از نظر تدارکات و پشتیبانی، ما به اندازه یک تیم باشگاهی مورد حمایت قرار نداریم.
یک سال است که لباس های کهنه می پوشیم و هر بار بعد از شستن مجبوریم دوباره آن را بپوشیم. در این سفر به لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم اما اعتراض مناسبی از سوی مسئولان فدراسیون صورت نگرفت. بر خلاف وعده ها، چند ماه است که ملی پوشان هنوز جوایز خود را دریافت نکرده اند.
از زمان صعود در بحرین هیچ خبری از مسئولان ورزش این کشور نیست. بردهای ما برای آنها عادی شد و به جای اینکه بیشتر از ما حمایت کنند ما را کاملا فراموش کردند. این وضعیت برای تیمی که در صدر رده بندی آسیا قرار دارد و برای جام جهانی آماده می شود اصلا مناسب نیست.

9792e8da 930b 49b3 987f d43843b02c72 خبر خاکستری

جالب اینجاست که ریاست فدراسیون فوتبال بر عهده شهاب الدین عزیزی هادم است. او بارها رسیدگی به تیم ملی فوتبال ایران را از افتخارات تیم مدیریتی خود دانسته و با شرکتی به نام روبوردومان نیز برای ارائه لباس های رسمی و ورزشی به تیم ملی قرارداد بسته است که شکی نیست. .

با انتشار اخبار جنجالی مبنی بر پرداخت پاداش های گزاف به کارکنان و مشاوران فدراسیون فوتبال، دریافتی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران لغو شد و رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید