مبلغ واریز پاداش ورزشکاران دقیقاً مطابق آیین نامه بود / پاداش ها را مستقیماً از خزانه پرداخت کردیم.

ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783457

ما هزینه امور جاری فدراسیون ها را پرداختیم

معاون توسعه و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: مبلغ واریزی پاداش دقیقاً مطابق آیین نامه بود و مستقیماً از گیشه پرداخت کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژاله فرامرزیان معاون توسعه ورزش و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان که به منظور شرکت در مراسم تجلیل از بانوان فوتبالیست به کیش سفر کرده است، در خصوص میزان واریز به حساب فدراسیون های ورزشی گفت: ما داریم. هفته گذشته مبلغی از حساب فدراسیون ها را واریز کرد.» با وجود اینکه 60 درصد پرداختی فدراسیون ها انجام شد، هفته گذشته نیز مبلغی را برای امور جاری فدراسیون ها واریز کردیم.

وی با اشاره به مشکلات بودجه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: این در صورتی است که میزان اعتبار و بودجه ای که داریم بسیار کمتر از آن چیزی باشد که به فدراسیون پرداخت کرده ایم. بیش از 80 میلیارد تن جوایز المپیک و پارالمپیک واقعاً هزینه های سنگینی بود که برای اولین بار بلافاصله بعد از بازی ها به دستور مقام معظم رهبری و با حضور رئیس جمهور پرداخت شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مبلغ واریز شده به حساب مدال آوران المپیکی گفت: مبلغ واریز شده به حساب المپیکی ها و پارالمپیایی ها دقیقاً مطابق آیین نامه است. و به حساب ورزشکاران واریز می شود. ما نگران فدراسیون ها نبودیم. حق الزحمه از طریق فدراسیون ها پرداخت نشد و مستقیماً از حساب خزانه واریز کردیم.

فرامرسیان با تبریک روز کیش گفت: از آنجایی که جزیره کیش قابلیت تفریح، گذراندن اوقات سالم و ورزش را دارد، باید تلاش کرد تا ترکیب مناسبی از فضاهای ورزشی و اوقات فراغت و مجتمع ها و سازه های توسعه ای ایجاد شود.

وی افزود: فکر می‌کنم بزرگ‌ترین وظیفه وزارت ورزش این است که در توسعه و ایجاد فضاهای ورزشی و متنوع تلاش کند و امیدوارم دست اندرکاران این امر فضاهای ورزشی و تفریحی سالم ایجاد کنند.

معاون توسعه و توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: جوانان ایران باید این فضا را متعلق به خود بدانند و با توجه به نیاز خود و تنوع افکار و مشاغل برای ایجاد این فضاهای ورزشی قابلیت استفاده را فراهم کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات مناسبی برای برگزاری اردوهای ورزشی نداشتیم، یکی از فضاهایی که می توانیم از اردوهای تیم ملی استفاده کنیم، کیش است. امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و منطقه آزاد کیش بتوانیم اردوهای تیم ملی را برای جلوگیری از نشت ارز و تحمیل هزینه های اضافی در کشورمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید