دستیار وزیر اطلاعات: سرویس های جاسوسی و منافقین مستقیماً شورشیان را سازماندهی کردند/ اراذل و اوباش را با پرداخت هزینه های سنگین به صحنه آوردند.

دستیار وزیر اطلاعات: سرویس های جاسوسی و منافقین مستقیماً شورشیان را سازماندهی کردند/ اراذل و اوباش را با پرداخت هزینه های سنگین به صحنه آوردند.

روز جدید شفیعی، دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه سازمان های جاسوسی و منافقین مستقیماً شورشیان را سازماندهی کردند، گفت: با پرداخت هزینه های سنگین به اراذل و اوباش، این عناصر نامشخص را وارد صحنه آشوب های جمعی کردند.

شفیعی در ششمین جلسه شورای اداری مشهد ضمن تشریح اغتشاشات اخیر اظهار داشت: استکبار جهانی در اغتشاشات ایجاد شده توسط رژیم سلطانی و دشمنانش به دنبال حادثه ای بود تا ناآرامی های خود را انجام دهد و در این میان مرگ خانم امینی بهانه ای شد تا فضا برای وقوع طرح آماده شود.

وی گفت: دامن زدن به آتش تفرقه قومی و مذهبی در اقصی نقاط کشور نشانه آغاز جنگ ترکیبی دشمن در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی برای بدنام کردن یک کشور است. نظام و چهره درخشان آن را خدشه دار کنید.»

مدیرکل اطلاع رسانی خراسان رضوی با توجه به چالش های موجود در جامعه خاطرنشان کرد: حقیقت این است که امروزه اعتقادات فرزندان این جامعه در فضای مجازی مورد هجمه قرار می گیرد و این معضل حل مشکلات جامعه را بر عهده مدیران قرار می دهد. و ارتقاء رضایت عمومی سنگین تر است.

شفیعی با استناد به شواهد مستند به نقش مستقیم و غیرمستقیم معین و منافقین در سازماندهی اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: همچنین سازمان های جاسوسی بیگانه با پرداخت هزینه های بالا به اراذل و اوباش این عناصر مشکوک را به صحنه آشوب های مردمی کشاندند.

دیدگاهتان را بنویسید