استقبال برخی از اولیای دانش آموزان زنجانی از سرویس مدارس / توزیع کمک هزینه سوخت برای سرویس مدارس


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821575

رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش زنجان:

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برخی از والدین با وجود سرویس مدارس تمایلی به استفاده از سرویس مدارس ندارند و نگران سلامت دانش آموزان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود کلانتری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به تشکیل کارگروه ماده 18 در روز شنبه گفت: عمده مشکلات سرویس مدارس نسبت به هفته گذشته توسط مدیران مدارس رصد و رفع شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از نیاز به سرویس مدارس با سرویس های کوچک تامین می شود گفت: متاسفانه به دلیل تعطیلی دو ساله مدارس، مینی بوس هایی که به عنوان سرویس مدارس مورد استفاده قرار می گرفتند از زنجان خارج شده و در کارخانه ها و محله های دیگر به ارائه خدمات می پردازند.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امکان جذب این وانت ها در این مدت یک ماهه تا چهل روز وجود نداشت، تصریح کرد: ارائه خدمات مکالمه در مدارس.

وی با بیان اینکه شهرداری برای خودروهایی که به عنوان سرویس مدارس خدمات رسانی می کنند کمک سوخت ماهانه ارائه می کند، افزود: سال ها قبل کمک سوخت برای رانندگان بسیار سخت بود اما شهرداری به سرعت مشکل ترافیک را حل کرد.

کلانتری با بیان اینکه هر شهروندی که مایل به کار به عنوان سرویس مدرسه است باید از شهرداری مجوز بگیرد، گفت: متأسفانه در گذشته برخی از سرویس های مدارس بدون مجوز فعالیت می کردند و سرویس مدارس را ارائه می کردند.

وی ادامه داد: در کارگروه ماده 18 همه مدیران مدارس باید به اولیای دانش آموزان اطلاع دهند که هر پدر و مادری که می خواهد به عنوان سرویس مدرسه مشغول به کار شود باید برای دریافت مجوز اقدام کند و مشکل سرویس مدارس را حل می کنیم.

رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برخی از مدارس با هماهنگی شرکت های حمل و نقل موفق به تهیه ون های مورد نیاز شده اند، افزود: مشکل حادی در سرویس مدارس نداریم. در استان زنجان.”

وی با بیان اینکه در این کارگروه شهرداری تصمیم گرفت با اعطای یارانه مینی بوس های خروج از چرخه سرویس مدارس را به چرخه سرویس مدارس بازگرداند گفت: امیدواریم سرویس مدارس در مهرماه خدمات بهتری ارائه کند. “

کلانتری با بیان اینکه برخی از اولیا با وجود سرویس مدرسه تمایلی به استفاده از سرویس مدارس ندارند و نگران سلامت دانش آموزان هستند، افزود: تمام تلاش کارگروه ماده 18 این است که سرویس مدارس برای مهرماه به طور کامل آماده شود. «و برای جبران کمبود وسایل نقلیه.

وی با اشاره به افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری، تصریح کرد: با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی مشکل حمل و نقل دانش آموزی در مهرماه حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید