حقوق کارکنان کدام مؤسسات مستقیماً از خزانه واریز می شود؟

حقوق کارکنان کدام مؤسسات مستقیماً از خزانه واریز می شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اکنون پرداخت های دولت مستقیماً به حساب ذی نفع نهایی واریز می شود. همه واحدها به حساب خزانه متصل هستند به جز برخی از شرکت های تابعه وزارت نفت و دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت علوم که پیگیری می کنیم.

به گزارش تجارت نیوز، داوود منظور بیان می کند: وقتی منابع را به دستگاهی اختصاص می دهیم، ممکن است آن منابع برای مدتی انباشته شوند. باید بدانیم این دستگاه چقدر از منابع تخصیص یافته استفاده کرده و چقدر باقی مانده است که اکنون امکان پذیر است.

وی افزود: اکنون می توانیم نظارت داشته باشیم که هر دستگاه چقدر از اعتبارات تخصیص یافته استفاده کرده و چقدر باقی مانده است و تخصیص های بعدی را بر این اساس انجام خواهیم داد.

منظور گفت: از تک حساب برای پرداخت به ذینفع نهایی استفاده می کنیم. این بدان معناست که بیت المال مستقیماً به آخرین شخصی که خدمات را انجام داده است، پول را به نام او می پردازد. با پرداخت نهایی، وضعیت نخبگان اطلاعاتی بهتر شده و سلامت سیستم پرداخت نیز بهبود می یابد.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، اکنون واریز به ذینفع نهایی برای همه کارمندان کشور انجام می شود و خزانه داری مستقیماً به حساب همه کارکنان دولت واریز می کند. ما اخیراً این را و برای داروها اجرا کرده ایم و یارانه دارو مستقیماً به داروخانه ای که دارو را فروخته است، پرداخت می شود.