مهندسی حقوق در شهرداری گرگان/ واریز حقوق کارکنان مشروط به پرداخت حقوق به پاکبانان


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892997

شهردار گرگان به معوقات پاکبانان اشاره کرد و گفت: دستور داده ام حقوق پرسنل پرداخت نشود تا پاکبانان پرداخت نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمدرضا سبطی در حاشیه بازدید از اتاق خبر ما در گلستان با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

ثابتی در آن جلسه اکثر پیشنهادات اصحاب رسانه را حکیمانه دانست و گفت: این پیشنهادات بازیافت یک سری ایده های شهری است اما در زمینه اجرای این پیشنهادات مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود. .

شهردار گرگان تصریح کرد: برای ارائه این پیشنهادات نیاز به منابع مالی داریم و از طرفی باید اولویت های شهری در نظر گرفته شود، در شورای اسلامی شهر گرگان در سال 1400 وعده اردوی جهادی را داده بودیم در حالی که سال گذشته نزدیک به 500 میلیارد تومان بدهی شهرداری به ما واریز شد و نخواستیم وضعیت ورشکستگی منطقه شهری را بیان کنیم.

ثابتی تاکید کرد: می توان گفت بیابان سوخته را گرفتیم و رفتاری را که دولت سیزدهم داشت اتخاذ کردیم و مشکلات زیادی را بیان نکردند، برخی دست بالا را ندارند و هر چه می گویند و آن هم تا مرداد ماه امسال. بدهی گذشته را تسویه خواهیم کرد.

وی افزود: در شهرداری 1700 کارمند داریم که برخی از این کارمندان مانند پاکبانان 11 ماه است که حقوق شهرداری دریافت نکرده اند و نزدیک به 900 نفر از مجموعه بزرگ پاکبانان این معوقات را دارند.

این مسئول گفت: در این ماه دستوری داریم که تا زمانی که نظافتچی ها حقوق نگرفته اند حقوق پرسنل پرداخت نمی شود و باید برای رفع مشکلات شهرداری قدم برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید