در حال بررسی گزینه های محلی و ملی برای انتخاب شهردار کرج هستیم / پاکبانان نگران مطالبات و حقوق آنها نباشید


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877265

جواد چپردار با بیان اینکه در زمان انتصاب شهردار یا باید مدیران البرزی را انتخاب کنیم یا از مدیران خارج از استان با ظرفیت های ملی استفاده کنیم، گفت: در این راستا باید از مدیران استانی استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در انتخاب شهردار در تمامی دوره های شورا همیشه واقعیتی به نام گزینه بومی یا غیر بومی وجود دارد.

وی افزود: در انتصاب شهردار یا باید مدیران البرز را انتخاب کنیم یا از مدیران خارج از استان با ظرفیت ملی استفاده کنیم که هر دوی این موارد برای شورای ششم امکان پذیر خواهد بود.

چپردار با تاکید بر اینکه باید منافع و هزینه های انتخاب شهردار را در نظر بگیریم، گفت: در قانون شوراها نیز انتخاب شهردار توسط مردم پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه قانون شوراها نهایی نشده است، در حال حاضر امکان انتخاب شهردار توسط مردم وجود ندارد و این موضوع در آینده قابل حل است.

چپردار گفت: شورای شهرداری کرج به شهردار منتخب اعلام می کند که مطالبات کارگران و مردم متدین به موقع پرداخت می شود و برای تحقق آن تمام تلاش خود را می کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا هر چه زودتر شهردار جدید انتخاب شود اما با انتخاب شهردار جدید بدون شک خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید