هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک کسر نمی شود/ رئیس جمهور دستور داد همین پاداش به ورزشکاران پرداخت شود.

ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793269

هیچ اعتبار اضافی به این وزارت داده نشده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق دستور رئیس جمهور مقرر شد از ورزشکاران و قهرمانان المپیک مالیات کسر نشود و همین جایزه به ورزشکاران تعلق گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ; سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره انتقاد علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیک و پارالمپیک گفت: قهرمانان پارالمپیک.

وی در خصوص اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص گفت: منظور آقای دبیر سال 2009 بود نه المپیک اخیر. در ادامه سخنان دبیر، از خانم فرامرزیان معاون پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان پرسیدم که آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیات کسر شده است که خانم فرامرزیان این موضوع را تکذیب کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: طبق دستور رئیس جمهور مقرر شد از ورزشکاران و قهرمانان المپیک مالیات کسر نشود و همین جایزه به ورزشکاران تعلق گیرد. بنابراین از دولت سیزدهم تاکنون هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده است.

سجادی در پایان گفت: تمامی جوایز قهرمانان از محل وام های وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و برای این مهم هیچ وام اضافی به این وزارتخانه تعلق نگرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید