فراخوان کمیته بین المللی پارالمپیک برای ورزشکاران برای دریافت عنوان پارالمپیک (PLY)


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906706

کمیته بین المللی پارالمپیک از ورزشکاران خواست تا عنوان پارالمپیک (PLY) را دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیته بین المللی پارالمپیک درخواستی به امضای اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک و جیتزکه ویسر، رئیس شورای ورزشکاران کمیته صادر کرد و از ورزشکاران پارالمپیک خواست تا برای عنوان قهرمانی پارالمپیک (PLY) ثبت نام کنند.

این عنوان پس از نام شخص قرار می گیرد و نشان دهنده تعهد، فداکاری و سخت کوشی ورزشکاران به جنبش پارالمپیک است. عنوان PLY مانند سایر عناوین به همراه نام شخص، شبکه های اجتماعی، رزومه، کارت ویزیت، معرفی، امضای ایمیل و غیره استفاده می شود.

بر اساس این دعوتنامه شرایط کسب این عنوان برای ورزشکاران پارالمپیک به شرح زیر اعلام می شود:

1- در رابطه با بازی های پارالمپیک، ورزشکار مراحل رسمی را که در کشور میزبان به رسمیت شناخته شده و آن ورزشکار در لیست ثبت نام بوده است، انجام داده و متعاقباً آن ورزشکار واجد شرایط شرکت در آن بازی های پارالمپیک تشخیص داده شده است.

2- ورزشکار به دلیل عدم حضور در بازی های پارالمپیک. واجد شرایط (NE) یا (CNC) – همانطور که توسط کد طبقه‌بندی برای شرکت در این بازی‌های پارالمپیک تعریف شده است، به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

3- این ورزشکار تایید کرده است که شرایط قانون اعمال PLY را می پذیرد.

4- این ورزشکار به دلیل نقض قانون ضد دوپینگ در حال حاضر در دوره عدم صلاحیت نیست.

برای جلوگیری از شک، ورزشکاران زیر می توانند در صورت داشتن شرایط ذکر شده در بالا برای PLY درخواست دهند:

– ورزشکارانی که فاقد شروع (DNS) یا محرومیت (DSQ) هستند.

– ورزشکارانی که دوره محرومیت خود را به دلیل نقض قانون ضد دوپینگ به پایان رسانده اند. این شامل دوره عدم صلاحیت برای تخلفات ضد دوپینگ در بازی های پارالمپیک است که در آن از دوپینگ استفاده می شود.

– یک ورزشکار می‌تواند از تخصیص PLY در صورت پذیرش درخواستش استفاده کند، مشروط بر اینکه در حال حاضر در دوره عدم صلاحیت برای نقض قانون ضد دوپینگ نباشد. ورشکسته ای که یک دوره مادام العمر برای نقض قوانین ضد دوپینگ صلاحیت ندارد، واجد شرایط استفاده از تخصیص PLY نخواهد بود.”

– رضایت (من قانون اجرای PLY را خوانده ام و موافقت می کنم که در آن گنجانده شوم. – تأیید می کنم که شرایط سیاست حفظ حریم خصوصی را خوانده ام و آنها را می پذیرم. – مایلم اطلاعات، اخبار و فرصت ها را از کمیته بین المللی پارالمپیک دریافت کنم. برای دریافت چنین مکاتباتی، تا زمانی که بتوانم چنین مکاتباتی را دریافت کنم.

– ارسال کننده (من گواهی می دهم که 16 سال سن دارم و با IPC که ثبت نام من را پردازش می کند، موافقت می کنم. – من والدین یا قیم قانونی ورزشکاری هستم که کمتر از 16 سال سن دارد، یا ورزشکاری که قادر به رضایت نیست، و من از طرف آنها، با پردازش IPC برای ثبت آنها موافقت می کنم.)

برای ثبت نام در PLY باید به این لینک مراجعه کرده و فرمی را با اطلاعات زیر تکمیل و ارسال کنید:

– نام

– نام خانوادگی

-جنسیت: زن/مرد

-تاریخ تولد

– کمیته ملی پارالمپیک

-شماره تلفن

– ایمیل (تمام مکاتبات مربوط به برنامه PLY به این ایمیل ارسال می شود)

– بازی های پارالمپیک (لطفاً بازی های پارالمپیکی را که در آن شرکت کرده اید انتخاب کنید)

– نظم و انضباط (لطفا رشته ای را انتخاب کنید که در آن مسابقه داده اید)

– رویداد مدال (لطفا یکی از مسابقات مدال را که در آن شرکت کرده اید انتخاب کنید)

– ورزشکار (لطفا ثبت نام خود را از تاریخچه نتایج IPC برای تایید حضور خود انتخاب کنید. اگر در این لیست نیستید، لطفاً گزینه بعدی را علامت بزنید که به این شرح است: من با نتایج IPC و اطلاعات مربوط به (محل و زمان مسابقه را مشخص کنید) به عنوان یک پارالمپیک.)

من واجد شرایط هستم (شرایط واجد شرایط بودن را خوانده ام و تأیید می کنم که واجد شرایط درخواست برای ثبت نام تخصیص PLY مطابق با این شرایط واجد شرایط بودن هستم)

دیدگاهتان را بنویسید