به افزایش جوایز و اشتغال ورزشکاران ناشنوا ادامه می دهیم/ برای کسب امتیاز میزبانی 2024 با رئیس فدراسیون جهانی رایزنی کردیم.


ساعت: 17:07
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836592

معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای بررسی میزبانی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴، مذاکراتی را با رئیس و برخی از مدیران فدراسیون جهانی ناشنوایان برای میزبانی انجام دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از روابط عمومی فدراسیون ناشنوایان، بنیامین شکوفر گفت: در صورت تامین اعتبار لازم، تلاش می کنیم تا به قولی که در المپیک برزیل در جریان اعزام ورزشکاران ناشنوا داده شده عمل کنیم. پاداش آنها را 60 درصد افزایش دهید و به تعهدات خود عمل کنید.

وی در خصوص وضعیت استخدامی مدال آوران ناشنوا گفت: ورزشکاران ناشنوا قشر افسرده هستند. بر خود وظیفه می دانیم که بر اساس قانون گامی موثر در جهت احقاق حقوق مدال آوران المپیک و جهان برداریم تا شرمنده آنها نباشیم.»

شکوه فر درباره وضعیت کاروان ایران در المپیک برزیل گفت: با همکاری و تلاش ورزشکاران ناشنوا، کاروان خوبی در المپیک شرکت می کند که از نظر فنی بی نظیر و در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. البته اگرچه نام این مسابقات را المپیک تابستانی گذاشته اند، اما سردی هوا تا حدودی میزبان را شگفت زده کرد و باعث شد سالن های بدنسازی برای مسابقات آماده نباشند. اما برگزاری چنین رویدادی با حضور بیش از 80 کشور و استقبال از آنها کار دشواری است.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش و جوانان چگونه از مدال آوران ناشنوایان حمایت می کند، گفت: نگاه دولت سیزدهم در بطن عدالت است و رئیس جمهور در دیدار اخیر با جمعی از ورزشکاران در ماه مبارک رمضان بر این موضوع تاکید کرد. در حوزه های مختلف مدیریت ورزشی کشور، به همین دلیل پیش از این رویداد ده ها جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، منابع لازم برای اعزام کاروان به برزیل فراهم شد.

وی افزود: با توجه به دغدغه وزیر و ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران ناشنوا و نظارت بر عملکرد کاروان، مقرر شد یکی از معاونین کاروان در برزیل همراهی شود تا آنان در جریان مشکلات ورزشکاران و تا حدودی قرار گیرند. فرصتی برای تلاش برای حل مشکلات احتمالی. همچنین به دعوت فدراسیون جهانی و مسئولان ورزش ناشنوایان وزارت ورزش و جوانان برای بررسی میزبانی ایران در بازی‌های آسیایی 2024، فرصتی فراهم شد تا با رئیس و برخی از کادر اجرایی فدراسیون جهانی گفت‌وگو شود. میزبان ناشنوایان بیایید باشیم

معاون وزیر ورزش در خصوص این مشکل که چگونه ورزشکاران ناشنوا از سوی وزارت ورزش و جوانان ناشنوا محسوب می شوند، اذعان داشت: وجود داشته باشید، برخیزیم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای کاروان ایران در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان گفت: امیدوارم در این دوره از بازی ها کاروان ایران عملکرد موفق تری نسبت به دوره قبل داشته باشد و در جایگاه بهتری قرار گیرد. رده بندی مدال نسبت به دستیابی به دوره قبل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید