دیدار نماینده فدراسیون بین المللی کلاه کاردیو با رئیس فدراسیون بدنسازی / مراسم اهدای جوایز جام بیضی آسیا


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822633

نماینده فدراسیون بین المللی کلاه کاردیو با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، رسول علی بابایی نماینده فدراسیون بین المللی کاردیو (IFCH) ظهر امروز (یکشنبه فروردین) به همراه عبدالمهدی نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام حضور یافت. 17) رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، علی بابای ضمن تشریح فعالیت های این انجمن در ایران، درخواست کرد از این پس فعالیت های رشته حرارتی کاردیو که مربوط به تمرینات پرفشار و مرتبط با سلامت قلب است، تحت نظارت اداره کل نظارت شود. فدراسیون بدنسازی

نصیرزاده همچنین از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت: فدراسیون بدنسازی از همه ورزش ها و فعالیت های ورزشی که به سلامت مردم کمک می کند و پاکیزه برای اعتلای این ورزش است استقبال می کند. پیشنهاد شما به زودی در فدراسیون بررسی خواهد شد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

مسعود روشنی همچنین با بیان اینکه اولین دوره مسابقات جام ملت های آسیا اهدا شد، گفت: همانطور که فدراسیون قبل از جام ملت های آسیا قول داده بود طی مراسمی لباس های این مسابقات ارائه می شود. در این مسابقات رشته های بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، فیزیک و بدنسازی توسط داوران انتخاب و معرفی شدند.

وی افزود: برای لباس های این دوره از مسابقات هزار یورو جوایز در نظر گرفته شده است و انشاالله در روز 6 اردیبهشت طی مراسمی از ورزشکاران عزیز تجلیل خواهد شد. در این مراسم علاوه بر قهرمانان جام بیضی آسیا، اصحاب رسانه نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید