مراسم اهدای جوایز بهترین مربیان کاراته ایران برگزار می شود

ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800857

مراسم قدردانی از برترین مربیان کاراته ایران در سال 1400 یکشنبه هفته سوم باخمن همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مراسم تجلیل از برترین مربیان کاراته ایران در سال 1400 یکشنبه هفته آینده سومین باخمان همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ساعت 15 برگزار می شود. 00 در سالن کاسم فارسی آکادمی ملی المپیک. در این مراسم که با حضور مسئولان فدراسیون کاراته برگزار می شود از زحمات نزدیک به 100 مربی برتر کاراته ایران در سال 1400 تجلیل خواهد شد.

در سال 1400 شاگردان این مربیان هم در کاتا و هم در کمیسیون جزو بهترین های کشور بودند و تعدادی از آنها به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان راه یافتند. ایران با 14 طلا، 10 نقره، 15 برنز و مجموع 39 مدال قهرمان کاراته قهرمانی آسیا شد. پس از ایران، قزاقستان میزبان و ژاپن عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در مراسم اهدای جوایز مربیان سازنده از سند ملی توسعه کاراته رونمایی می شود. تجلیل از تلاش تعدادی از مربیان سازنده که طی دو دهه گذشته هنرجویان زیادی را به کاراته در کشور آورده اند، بخشی دیگر از مراسم سوم باخمن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید