اهدای جوایز نفیس با نظر کمیته های تخصصی دو و میدانی برای بهترین رکوردهای جام امام رضا (ع)


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840740

مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: فدراسیون در نظر دارد از کمیسیون های تخصصی به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا فردین پور مدیر تیم های ملی دو و میدانی گفت: به دو ورزشکار برتر ایران جوایز ارزنده ای از سوی کمیسیون های تخصصی که بتوانند بهترین عملکرد را در جام امام رضا (ع) داشته باشند، اهدا می شود. بنابراین در کمیسیون های تخصصی; مسابقات سرعت و موانع، استقامت و نیمه استقامت، پرش و پرتاب به دو نفر از هر کمیته و یک نفر در کمیته پیاده روی طبق نظر اعضای کمیته جوایزی اهدا می شود.

فردیناپور افزود: پیش از این هدف اصلی فدراسیون دوومیدانی از برنامه ریزی، فدراسیون بازی های آسیایی بود، اما به دلیل لغو بازی ها، بازی های کشورهای اسلامی مهم ترین رویداد در رده سنی بزرگسالان است که اصلی ترین اتفاق است. یکی سعی می کنیم نتایج مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات بین المللی در جام امام رضا (ع) را در نظر بگیریم یا اگر بتوانیم ورزشکاران را به مسابقات بین المللی اعزام کنیم، ملاک انتخاب بازیکنان تیم های ملی ایران در بازی های کشورهای اسلامی است. .

فردین پور گفت: همچنین در صورت امکان به درخواست کمیسیون های تخصصی مسابقاتی را به عنوان جایزه بزرگ با گرایش های مختلف و در شهرهای مختلف برگزار خواهیم کرد. به عنوان مثال در بخش سرعت و موانع در یک استان، در بخش پرش در استان دیگر و همچنین پرتاب و سرعت، مسابقات نیمه استقامتی و استقامتی برگزار می شود که بر اساس آن اعضای تیم ملی دو و میدانی انجام می دهند. در بازی های کشورهای اسلامی انتخاب شوند. و همچنین امیدواریم در این مسابقات حد نصاب ورود به مسابقات قهرمانی جوانان جهان کلمبیا که تاکنون 2 سهم را کسب کرده ایم افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید