برگزاری مراسم تقدیر از برترین مربیان کاراته ایران در سومین باخمن در هتل المپیک تهران

ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801958

مراسم قدردانی از برترین مربیان کاراته ایران در سال 1400 یکشنبه هفته سوم باخمن همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مراسم تجلیل از برترین مربیان کاراته ایران در سال 1400 یکشنبه هفته آینده همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها سومین باخمن برگزار می شود. ، از ساعت 15:00 در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران.

پیش از این قرار بود این مراسم در سالن کاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود که با توجه به افزایش روزافزون میهمانان و ظرفیت کم سالن، این جشن در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک در تهران.

در این مراسم که با حضور مسئولان فدراسیون کاراته برگزار می شود از زحمات بیش از 100 مربی برتر کاراته ایران در سال 1400 تجلیل خواهد شد.

در سال 1400 شاگردان این مربیان هم در کاتا و هم در کمیسیون جزو بهترین های کشور بودند و تعدادی از آنها به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان راه یافتند. ایران با 14 طلا، 10 نقره، 15 برنز و مجموع 39 مدال قهرمان کاراته قهرمانی آسیا شد. پس از ایران، قزاقستان میزبان و ژاپن عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است در مراسم اهدای جوایز مربیان برتر، تلاش تعدادی از مربیان سازنده، داوران پیشکسوت، مربیان و مدیرانی که در چند سال گذشته نقش بسزایی در رشد و ارتقای کاراته ایران داشته اند، خواهد بود. استقبال مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید