بیانیه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضور نماینده رژیم صهیونیستی نزد نماینده ایران


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904203

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بیانیه ای به اتفاقات رخ داده در افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز گذشته در ترکیه برگزار شد. در این مراسم بلافاصله پس از حضور فردی با پرچم ایران روی سکو، سخنران سالن با ذکر نام رژیم اشغالگر قدس باعث شد پرچم این رژیم در کنار پرچم ایران قرار گیرد.

در پی این اتفاق، فدراسیون بدنسازی بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ورزشکاران رشته های زیر مجموعه این فدراسیون همواره در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده اند. در افتتاحیه مسابقات جهانی کشتی فرنگی که شب گذشته (دوشنبه) در آنتالیا ترکیه برگزار شد، اسامی تیم های شرکت کننده بر اساس الفبای انگلیسی توسط گوینده در سالن قرائت شد و ورزشکار ایرانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در دست داشت. ایران روی سکو آماده شد پس از چند ثانیه متوجه حضور نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی در کنار خود شد. بلافاصله نماینده ایران از جایگاه پایین آمد و با اخطار مسئولان تیم ایران این مشکل برطرف شد.

متأسفانه در جریان این حادثه و در حالی که ورزشکاران کشورمان همواره صدای محکومیت رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان رسانده اند، برخی از شبکه ها و رسانه های معاند با قطع چند ثانیه ای مراسم افتتاحیه و تلاش برای ایجاد تنش از این حادثه سوء استفاده کردند. و سیاست ضد انقلابی خود را پیش ببرند.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بار دیگر اخبار شبکه های ضد انقلاب را محکوم کرده و بر لزوم حفظ آرامش در اردوی تیم ملی کشتی برای کسب موفقیت های بزرگ در عرصه جهانی تاکید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید