برگزاری نشست کارکنان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با روسای وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت بانوان

ساعت: 08:30
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797724

نشست کارکنان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و وزارت ورزش و جوانان در خصوص چگونگی ادامه فعالیت بانوان در زیرمجموعه های این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این نشست با حضور بنیامین شکوه فر معاون حقوقی و امور استان های وزارت کشور برگزار شد. سینا کلهر، معاون فرهنگی و امور عمومی؛ کاظمی پور، معاون امور بانوان و ورزش وزارت ورزش؛ بنم محمودی، مشاور و دستیار ویژه وزیر ورزش؛ رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شاه محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص آخرین تحولات حوزه بانوان در دفتر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات و دغدغه های بانوان نماینده وزارت ورزش و کارکنان این وزارتخانه، در نهایت مقرر شد فعالیت آموزشی فدراسیون بدنسازی مانند گذشته ادامه یابد. به این ترتیب فدراسیون و هیئت های استانی می توانند مانند گذشته به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهند.

همچنین با توجه به رشته‌هایی که در بخش بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فعال بودند و با توجه به پیش‌روی مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان آسیا که در ایران برگزار می‌شود، مقرر شد دستورالعمل‌های لازم تدوین و بلافاصله مجوزهای لازم اخذ شود.

به این ترتیب روز چهارشنبه 25 دی ماه جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی در وزارت ورزش برگزار می شود تا درباره تکمیل مراحل اخذ مجوزهای قانونی رشته های فعال در فدراسیون بدنسازی تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید