نشست مشترک روسای فدراسیون ها و دانشگاه های پرورش اندام/ایران پس از میزبانی مسابقات بین المللی دانشجویان برگزار شد.


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907566

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در بازدید از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده ضمن خیرمقدم به بشیریان گفت: با توجه به اینکه ریاست کمیسیون دانشگاه های فدراسیون جهانی بدنسازی در دست ایران است، تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در مسابقات بین المللی دانشجویی شرکت کنیم. ما هم چشم به این رویداد داریم تا بتوانیم میزبان مسابقات جهانی دانشجویان در رشته بدنسازی و چالش آمادگی جسمانی کشورمان باشیم و امیدواریم این مهم خیلی زود اتفاق بیفتد.

بشیریان ضمن قدردانی از زحمات نصیرزاده اذعان داشت: با تلاش های دکتر نصیرزاده و احیای بدنسازی و پرورش اندام در دوران حضور ایشان در این فدراسیون و با توجه به پتانسیل بالای رشته های درون این فدراسیون و علاقه مندان زیادی که در ایران وجود دارد، فدراسیون ورزش دانشگاهی به دنبال تعامل و همکاری هر چه بیشتر با فدراسیون بدنسازی است. بنابراین با توجه به صحبت هایی که با آقای نصیرزاده داشتیم به دنبال برگزاری مسابقات جهانی بدنسازی و چالش های آمادگی جسمانی در کشورمان هستیم. در تلاش هستیم در سال 2023 میزبان این مسابقات باشیم همچنین مقرر شده است که مسابقات آمادگی جسمانی و پاورلیفتینگ مدارس کشور به زودی برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید