برگزاری نشست مشترک رئیس فدراسیون هندبال با روسای و روسای هیئت های سراسر کشور


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921236

نشست مشترک رئیس فدراسیون هندبال با روسای و روسای هیئت های هندبال سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس فدراسیون هندبال عصر در نشست مشترک با رؤسای و سرپرستان هیات های استانی ضمن بررسی آخرین شرایط هندبال کشور، از زحمات آنان قدردانی کرد و موفقیت های کنونی رشته هندبال را مرهون تلاش شبانه روزی هیات ها دانست. .

در این جلسه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های اجرا شده توسط فدراسیون در زمینه های مختلف گفت: افتخارات و دستاوردهای هندبال در دو سال اخیر بسیار زیاد و موفقیت های چشمگیری در این مدت به دست آمده است. مرهون تلاش هیأت های استانی و با سرپرستی روسای هیئت های کل کشور است.

وی ادامه داد: اگر امروز از هندبال به عنوان رشته ای موفق و برجسته یاد می شود به این دلیل است که همه دست به دست هم داده ایم تا به قله های موفقیت برسیم و به یاری خداوند متعال با این همدلی شاهد سربلندی این رشته خواهیم بود. تا حد امکان..

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به حل مشکلات زیرساختی در هیئت های سراسر کشور پرداخت و گفت: خوشبختانه اکنون در نقطه ای هستیم که به استثنای چند استان، همه استان های کشور دارای مشکل هستند. خانه هندبال و انشالله به زودی به جایی می رسیم که هیچ استانی بدون خانه هندبال باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در فدراسیون هندبال بر این است که مشکلات هندبال کشور را حل کنیم تا با ایجاد زیرساخت ها و بستر مناسب برای رشد شاهد موفقیت این رشته ورزشی باشیم.

در ادامه این نشست روسای و روسای هیأت های استانی به بررسی چشم اندازها، مشکلات و دستاوردهای استان های متبوع پرداختند.

رئیس فدراسیون هندبال پس از استماع نقطه نظرات رؤسا و سرپرستان هیات های هندبال استان های کشور بر تداوم برگزاری جلسات با مسئولان و مدیران استان ها و پیگیری های لازم برای رفع مشکلات استان ها تاکید کرد. تخته های هندبال مانند گذشته.

در پایان این دیدار طی مراسمی از چند تن از بازیکنان و پیشکسوتان مطرح هندبال تجلیل شد.

در این مراسم مهدی آهوان از پیشکسوتان هندبال کشور با اشاره به موفقیت های هندبال ایران در دوره اخیر گفت: تلاش و تلاش علیرضا پاکدل برای کسب موفقیت بسیار ستودنی است و همه باید دست به دست هم دهیم و او را همراهی کنیم. جاده هندبال پرافتخار کشور ادامه داشته باشد.

وی افزود: هندبال ایران اکنون به جایی رسیده است که همه با شنیدن موفقیت های آن احساس غرور می کنند. وقتی صحبت از هندبال می شود همه با افتخار از این رشته یاد می کنند و من به شخصه از حضور در این رشته احساس غرور می کنم. ما باید قدر این تلاش ها را بدانیم و همه برای ادامه این موفقیت های چشمگیر کمک کنیم.

قاسم شعبانپور دیگر پیشکسوت هندبال کشورمان نیز در این مراسم درباره موفقیت های هندبال کشور در دو سال گذشته گفت: هندبال به نقطه فوق العاده ای رسیده است و حتی می توان به هندبال کشورمان فراتر از آسیا نگاه کرد و در این مسابقات حرفی برای گفتن داشت. عرصه جهانی . .

وی خاطرنشان کرد: این مسیر موفقیت باید ادامه داشته باشد، با رهبری جوان و پرتلاش در فدراسیون حتما اتفاقات بهتری رخ خواهد داد. ما هندبال را در کشور متصوریم. همه ما به دنبال علیرضا پاکدل هستیم و برای ادامه این مسیر موفق به دنبال او هستیم.

همچنین در این مراسم مجید پارسایی، مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت و سرپرست تیم ملی هندبال جوانان ایران، موفقیت های تیم های هندبال ایران در عرصه بین المللی را برشمرد و خاطرنشان کرد: این موفقیت ها با همدلی و همکاری تیم های هندبال ادامه خواهد داشت. رهبران هیئت ها و کمیته ها و چشم انداز ما باید بزرگتر فکر کنیم. قطعا در مسیر موفقی قرار داریم و به این موفقیت ها افتخار می کنیم.

عبدالله کافی از پیشکسوتان هندبال کشور ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدوارم با حضور علیرضا پاکدل موفقیت های هندبال کشور ادامه داشته باشد. خیلی خوشحالیم که برای پیشکسوتان ارزش قائل هستند و به این قشر از جامعه هندبال اهمیت می دهند.

در این مراسم از روسای و سرپرستان هیات هندبال سراسر کشور، پیشکسوتان استان خراسان رضوی و همچنین روسای کمیسیون های فدراسیون هندبال و اعضای هیات مدیره این فدراسیون قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید