برگزاری نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک با روسای سه فدراسیون


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918496

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های کاندیدای اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، دومین نشست صبح امروز با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، رئیس کاروان اعزامی و نمایندگان وزارت ورزش برگزار شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دومین نشست تخصصی فدراسیون های کاندیدای اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو صبح امروز با حضور محمود خسریفه رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی، رئیس هیئت هانگژو و نصرالله سجادی دبیر کل کمیته، محین فرهادی زاد مشاور رئیس جمهور، علی رغبتی نایب رئیس کمیته، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و برخی از مدیران کمیته ملی المپیک ، به صورت جداگانه با روسای سه فدراسیون بسکتبال، تنیس روی میز و اسکواش برگزار شد.

سید مناف هاشمی در ابتدای این نشست گفت: با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تاکید ویژه ای بر حمایت همه جانبه از فدراسیون های اعزامی دارند، به همین منظور این جلسات را به صورت فضا از 9 ماه آغاز کردیم تا شروع بازی‌های آسیایی برای اینکه بتوانیم با دقت به صحبت‌ها و نگرانی‌های شما گوش فرا دهیم و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم جلسات کارشناسی و کارشناسی خود را با کادر فنی تیم های ملی برگزار کرده باشید تا در کنار هم برای کسب بهترین نتایج پیش برویم. کمیته ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک و مرکز مانیتورینگ تیم های ملی به همراه وزارت ورزش در اختیار شما هستند و در حد توان از شما حمایت خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

داوری در اولین جلسه امروز با حضور جواد داوری و فتانه ملک رئیس و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن ارائه گزارشی از برنامه های بلندمدت تیم های 5 و 3 بسکتبال آقایان در دو گروه آقایان و بانوان افزود. : در بخش مردان برای حفظ و ارتقای جایگاه آنان و در بخش بانوان نیازمند حمایت کمیسیون و وزارت ورزش و جوانان هستیم تا زمینه ساز حضور موفق در برنامه های آتی در این بخش باشد.

داوری در ادامه گفت: با توجه به اینکه فضای محدودی برای تمرین و اسکان داریم و ملی پوشان تا زمان اعزام در اردوهای شبانه حضور می یابند، باید بتوانیم از امکانات اقامتی و تمرینی آکادمی ملی المپیک با مساعدت حضور در اردوها استفاده کنیم. کمیسیون

نشست با فدراسیون تنیس روی میز با حضور علی کارداشی رئیس، فاطمه کیوانی نایب رئیس، علی حدادگر دبیر و پیمان حسنی برگزار شد که ابتدا برنامه های تیم های ملی مردان و زنان در این رشته برای حضور موفق در بازی های آسیایی هانگجو را اعلام کردند. کارداشی سپس تاکید کرد: با کسب مدال تنیس روی میز در جاکارتا انگیزه همه ملی پوشان برای تکرار مدال بیشتر شد و تلاش آنها دوچندان شد.

آخرین جلسه امروز با حضور سرپرست هامارلو، شهرناز شهربانیان نایب رئیس بانوان، بابک فاکر نایب رئیس مردان، مجید جلیلی قاضی زاده سرپرست فدراسیون اسکواش برگزار شد و حاضران برنامه های خود را برای اعزام تیم ملی اسکواش قدرتمند به هانگژو ارائه کردند.

در این جلسه محسن بیرانوند رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی، امیر حاجی قاسم رئیس مرکز سنجش و رشد توانایی های بدنی آکادمی ملی المپیک و ایمان مسعودی کارشناس مرکز مانیتورینگ.

دیدگاهتان را بنویسید