نشست کمیسیون عالی کمیته ملی المپیک مجارستان با روسای 8 فدراسیون ورزشی

ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783128

هیئت کمیته ملی المپیک مجارستان با رؤسای هشت فدراسیون ملی ورزشی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان در بلغارستان کریستین کولکسار و بالیک ویکاشی با حضور دکتر صالحی امیری و در سالن استاد پرشین با مسئولان فدراسیون های قایقرانی، شنا دیدار و گفتگو کردند. ، تنیس روی میز.کشتی، دوچرخه سواری، والیبال، هندبال و بسکتبال.

در ابتدای این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مجارستان گفت: با توجه به ظرفیت هر دو کشور برای همکاری های ورزشی با اروپا جدیت داریم. و مجارستان: «پیمان فهری، رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی، مسئولیت نظارت بر مصوبات این جلسه را بر عهده خواهد داشت و توصیه می کنم نماینده ای از طرف شما حضور داشته باشد.

در پی این درز، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با ابراز خوشحالی از حضور در این نشست تاکید کرد که این سفر و دیدار مسئولان ورزشی کشورها در کنار هم باعث پیشرفت و ارتقای چشمگیر این ورزش از سوی دو کشور خواهد شد. ، گفت: والیبال ایران جزو ۷ تیم برتر جهان است. برای حضور در المپیک 2024 تلاش می کنیم و برای والیبال بانوان و والیبال ساحلی استراتژی بلندمدت داریم.

وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی که در والیبال ما افتاده به دلیل تعاملات خوب با کشورهای دیگر است و در این راستا آمادگی کامل برای برقراری یک اردوی مشترک و برگزاری مسابقات با مجارستان را داریم. بدون شک شاهد ارتقای والیبال خواهیم بود.» ما هر دو طرف خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با استقبال از پیشنهادات داوران گفت: باید توجه بیشتری به والیبال داشته باشیم هرچند اخیرا سرمایه گذاری های ما در این زمینه نیز افزایش یافته است.

مهرداد علی کارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان یکی از هشت رئیس فدراسیون حاضر در این نشست گفت: با مجارستان با حضور بازیکنان کشورمان در لیگ تنیس روی میز مجارستان روابط بسیار خوبی داریم. سطح تنیس روی میز مردان ایران بسیار نزدیک به مجارستان است، اما در بخش بانوان با توجه به فاصله سطح بازی دو کشور، انتظار همکاری دوجانبه را داریم.

وی با اشاره به افتخارات تنیس روی میز مجارستان در جهان، این کشور را پس از چین با 16 قهرمانی جهان یکی از پرافتخارترین کشورهای جهان می داند.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با ابراز امیدواری نسبت به هر گونه همکاری دوجانبه بین دو کشور، تاکید کرد: بازیکنان ایرانی شاغل در مجارستان باید مستقیماً با کمیته ملی المپیک مجارستان تماس گرفته و در صورت داشتن هرگونه همکاری با آنها همکاری لازم را داشته باشند. مشکلات . . “

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن خیرمقدم به کارکنان کمیته ملی المپیک مجارستان و تبریک کسب مدال در بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: با توجه به موفقیت مجارستان در قایقرانی باید از مربیان ایرانی استفاده کنیم و اگر اینها لازم است دوره ها به صورت وبینار برگزار شود، کارکنان کمیته ملی المپیک مجارستان با موافقت با برگزاری دوره های آموزشی، قول حمایت از تهیه قایق برای پاروزنان ایرانی را دادند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پس از این دیدار از مسئولان کمیته ملی المپیک مجارستان خواست تا مربی شنا در ایران را معرفی کنند و آنها نیز قول همکاری دادند.

آتیلا وری رئیس فدراسیون واترپلو مجارستان با اشاره به روزهای خوش خود با تیم واترپلو گچساران در ایران گفت: به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره دانشگاه بوداپست از ترم آینده منتظر حضور دانشجویان ایرانی خواهیم بود. “

پس از پایان جلسه ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی ضمن خیرمقدم به میهمانان، با اشاره به جایگاه ویژه کشتی در ایران، افزود: کشتی ایران همیشه یکی از بهترین نیروهای دنیا بوده و اکنون بهترین اردو را داریم. تیم ملی در ایران که میتوانیم اردوی همکاری با مجارستان برگزار کنیم و با توجه به قدیمی بودن کشتی مربی به مجارستان بفرستیم و برای ارتقای کشتی مجارستان همکاری بیشتری داشته باشیم.

کریستین کولکسار با تبریک کسب جوایز کشتی ایران گفت: از پیشنهادات شما تشکر ویژه ای داریم و امیدوارم بتوانم همکاری بیشتری با شما داشته باشم.

پس از این دیدار، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و یکی از اعضای هیئت رئیسه هندبال آسیا با ابراز خوشحالی از حضور در این جلسه گفت: قبلا روابط خوبی با فدراسیون هندبال مجارستان داشتیم، اما اخیرا این روابط باعث شده است. کاهش یافته و می خواهیم مانند قبل همکاری کنیم. «بله، در بهمن ماه یک تورنمنت بین المللی برگزار خواهیم کرد و از تیم ملی هندبال جوانان مجارستان برای شرکت در این مسابقات دعوت خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان گفت: ما سابقه خوبی در هندبال داریم و بسیار موفق هستیم، امیدوارم با ایران ارتباط بیشتری داشته باشیم و حمایت های لازم را انجام دهیم، همچنین از دعوت من برای حضور در بهمن ماه تشکر می کنم. مسابقات.”

رامین طباطبای رئیس فدراسیون بسکتبال در این مراسم ضمن خیرمقدم به کارکنان کمیته ملی المپیک مجارستان گفت: با استفاده از ظرفیت دو کشور می توانیم به رشد و توسعه بسکتبال کمک کنیم و با توجه به اینکه مربیان ایرانی در دوره های آموزشی مجارستانی شرکت کرده اند. بارها انتظار داریم که به ما ظرفیت بیشتری بدهید، به خصوص در سطح انبوه و در بخش زنان.

وی افزود: همچنین می خواهیم بتوانیم در مسابقات اروپایی که مجارستان برگزار می کند، شرکت کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان با ابراز علاقه برای همکاری با ایران، قول حمایت به ویژه در بخش بانوان و بسکتبال را داد.

شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با توجه به تراکم بالای مسابقات در اروپا و حضور در این مسابقات، کشورهای آسیایی به دنبال اردو در اروپا هستند و همچنین می خواهیم فرصت اردو در محله را برای شرکت در مسابقات فراهم کنیم. تورنمنت های اروپایی: ما همچنین به مشاوره و استفاده از تخصص شما برای ساخت پیست های تخصصی نیاز داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان گفت: ما از ورزشکاران و مربیان شما برای حضور در اردوهای طولانی مدت حمایت می کنیم.

در پایان این نشست دکتر صالحی امیری با جمع بندی گفتگوها از حضور پرسنل کمیته ملی المپیک مجارستان در این نشست قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید