برگزاری نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های بدمینتون، وزنه برداری و قایقرانی


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921123

پس از برگزاری نشست های تخصصی فدراسیون های کاندیدای اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو، نشست دیگری در محل کمیسیون با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، رئیس کاروان اعزامی و نمایندگان وزارتخانه برگزار شد. ورزش و جوانان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست تخصصی فدراسیون های کاندیدای اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو با حضور سید مناف هاشمی رئیس هیئت اعزامی بازی های آسیایی هانگجو و دبیر کل کمیته سید محمد پولادگر قائم مقام. مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته و برخی مدیران کمیته ملی المپیک به صورت جداگانه با حضور مسئولان برگزار شد. از سه فدراسیون بدمینتون، وزنه برداری و قایقرانی.

در ابتدای این دیدارها سید مناف هاشمی با تاکید بر حضور پررنگ در هانگجو اظهار داشت: سیاست کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک نهایی شد. ، اعزام کاروان با کیفیت به بازی های آسیایی است. کاروانی که مدال آوران و ورزشکارانی که شانس کسب مدال دارند در کاروان حضور خواهند داشت در حالی که ما نگاه حمایتی به ورزش بانوان داریم.

رئیس هیئت بازی های آسیایی هانگجو افزود: در این راستا لازم است با فدراسیون هایی که کاندید اعزام به بازی های آسیایی هستند، جلسات هماهنگی برگزار شود تا با گزارش مسئولان فدراسیون، شرایط میادین و ورزشکاران بررسی شود. تعیین شده اند.

اولین جلسه با حضور محمدرضا پوریا، سرپرست، فریبا مددی، نایب رئیس و فرشاد نصرتی، دبیر فدراسیون بدمینتون برگزار شد. پوریا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اردوهای بانوان و آقایان گفت: فدراسیون بدمینتون یکی از معدود فدراسیون هایی است که توانسته جام فجر را حفظ کند و در حال بررسی ترکیب اردوی این دوره از مسابقات هستیم. رتبه خوب و سپس با برگزاری اردوهای منظم و بررسی روند آماده سازی ورزشکاران در تورنمنت های بین المللی، کمیته ملی می تواند در تیم اعزامی به بازی های آسیایی المپیک معرفی شود.

نشست تخصصی بعدی با فدراسیون وزنه برداری برگزار شد که سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون و بدراملوک کهرنگی سرپرست بانوان نیز حضور داشتند. سجاد انوشیروانی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامه اردوها و رقابت های آتی منتهی به بازی های آسیایی هانگزو افزود: وزنه برداری کار سختی دارد چرا که جدای از آماده سازی تیم اعزامی به هانگژو، تمرکز باید روی کسب سهمیه المپیک پاریس و حضور در المپیک باشد و موفقیت در آنجا بسیار مهم است، در حالی که همزمانی مسابقات جهانی عربستان با بازی های آسیایی هانگزو سختی کار ما را دوچندان کرد.

در همین راستا پس از تبادل نظر سرپرست کاروان و مسئولان فدراسیون، مقرر شد مکاتبات و پیگیری های لازم برای تغییر تاریخ مسابقات جهانی انجام شود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری همچنین گفت: خوشبختانه با استان ها و شهرستان ها هماهنگی کرده ایم تا اردوها فقط در تهران متمرکز نباشد و بتوانیم در شهرهای مختلف اردو برگزار کنیم تا هم برای اردونشینان تنوع ایجاد شود و هم برای اردونشینان. میزبانان، از برکات برگزاری اردوها لذت ببرید.”

انوشیروانی ادامه داد: در رده مردان قطعا شانس مدال آوری به ویژه در رده های سنگین داریم و برای بانوان نیز تلاش ما این است که بتوانیم هر روز به مدال آوری در آسیا و بازی های آسیایی نزدیک شویم.

در پایان رئیس فدراسیون وزنه برداری از کمیته ملی المپیک قدردانی کرد و خواستار حمایت بیشتر شد.

آخرین نشست تخصصی با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و عضو هیئت اجرایی کمیسیون، کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون و افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی برگزار شد.

سهرابیان در آن جلسه گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با برنامه ریزی فعالیت های مستمری را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم تعداد مدال های طلای بازی های آسیایی هانگژو را افزایش دهیم و در عین حال تعداد مدال های دوبل را افزایش دهیم. رقم، در حالی که از روز از روز فاصله بین برای کوچکتر و کوچکتر کردن مدال المپیک.

و افزود: در این راستا با وجود تمام مشکلات زیرساختی و اعتباری، از آنچه در اختیار داشتیم نهایت استفاده را بردیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: تضمینی برای اعزام هیچ ورزشکاری به هانگزو نداده ایم و تنها ورزشکاران و اعضای تیم ملی که بتوانند رکوردهای کمیته ملی المپیک و فدراسیون را کسب کنند به هانگزو می روند. این موضوع همه رشته ها و موضوعات از جمله Dragon Idol را پوشش می دهد.

در ادامه سهرابیان، اشرف و فرزام برنامه های فدراسیون برای برگزاری اردوها و مسابقاتی را ارائه کردند که بتوانند سطح رشد و تمرین ورزشکاران را محک بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید