برگزاری اولین نشست رهبری کاروان ورزشی ایران با روسای فدراسیون های ووشو و تکواندو

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784141

دیدار رایزن سفارت چین در تهران با دبیرکل کمیته ملی المپیک؛

اولین دیدار سرپرستی کاروان ورزشی ایران با روسای فدراسیون های ووشو و تکواندو و دیدار مستشار سفارت چین در تهران با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ; در پی معرفی رسمی سرپرست کاروان از سوی هیات اجرایی، دور جدید دیدارهای فدراسیون های کاندیدای بازی های آسیایی هانگژو از روز گذشته (شنبه 22 آبان) با حضور مسئولان و کادر فنی فدراسیون های ووشو و تکواندو آغاز شد.

در جلسه دیروز پیمان فهری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیسیون، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی، فرید فتایان، مدیر روابط بین الملل، پدیده بلورزاده تیم های ملی به همراه مسئولان و کادر فنی فدراسیون های ووشو و تکواندو حضور داشتند.

پیمان فهری سرپرست کاروان در جلسه ستاد بازی های آسیایی هانگجو با فدراسیون های ووشو و تکواندو، دستورالعمل ستاد بازی ها را که قبلا به فدراسیون ها ارسال شده بود، بررسی کرد. این جزوه شامل قوانین، مقررات، بارها، مقالات هر حوزه و ساعت آن بر اساس روز و ساعت اعلام شده می باشد.

پس از پایان جلسه مسئولان و کادر فنی رشته های ووشو و تکواندو گزارشی از وضعیت اردوها، نحوه انتخاب اردونشینان، مسابقات پیش رو و زمان برگزاری اردوها و مشکلات آنها ارائه کردند. اولین دیدار بازی های آسیایی هانگزو با حضور سید محمد پولادگر رئیس، زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، مهرو کامرانی سرمربی بانوان تیم تکواندو و فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو برگزار شد. ، فرشاد عربی و محبوبه کریمی سرمربیان تیم های ملی تالو و راضیه طهماسبی سرمربی ساندا.

همچنین برای حضور بدون دغدغه در کاروان بازی های آسیایی هانگجو هماهنگی و همکاری لازم بین کمیته ملی المپیک ایران و مسئولان بازی های آسیایی 2022 و همچنین سفارت دو کشور انجام شد. نمایندگان کمیته ملی المپیک ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست کیکاوس ساعدی ضمن خیرمقدم به رایزن فرهنگی چین به تشریح برنامه ریزی و اهداف کاروان کشورمان برای بازی های آسیایی هانگژو در سال آینده پرداخت و گفت: با همکاری سفارت چین در تهران و برگزارکنندگان بازی ها با سفارت کشورمان و کمیته ملی بیایید نگران المپیک کاروان نباشیم. در طول تاریخ ارتباط فرهنگی تنگاتنگی بین ایران و چین وجود داشته است و این دو کشور همواره در سخت ترین لحظات کمک کرده اند که نشان از خاستگاه تاریخی، فرهنگ بزرگ و قدیمی هر دو کشور دارد.

پیمان فهری رئیس کاروان اعزامی و رئیس دیده بان تیم های ملی نیز به تشریح برنامه ها و اهداف ورزش ایران در این بازی ها پرداخت و گفت: با توجه به شرایط خاص امیدواریم کارکنان سفارت چین در تهران همکاری لازم را داشته باشند. خوب با داشتن کمیته ملی المپیک.

جوزی رایزن فرهنگی سفارت چین در ایران گفت: روابط ایران و چین چیزی فراتر از روابط سیاسی و تجاری است، بلکه ریشه در تاریخ، فرهنگ و تمدن دو کشور سال ها پیش دارد. خوشحالم که در کنار شما هستم و مطمئن باشید در این زمینه همکاری خوبی با کمیته ملی المپیک و سفارت ایران خواهیم داشت و برگزاری چنین جلساتی از سوی شما بسیار هوشمندانه بوده و باعث افزایش این تعامل و هماهنگی خواهد شد.

رایزن فرهنگی سفارت چین در خاتمه گفت: ورزش ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته است و در المپیک توکیو مدال هایی کسب کرده اید که قبلاً نداشتید و امیدوارم با برنامه ریزی خوب در این مسابقات به نتایج مطلوب برسید. بازی هایی با خاطره شاد هانگژو «او رفته است و ما آماده هر نوع همکاری هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید