فدراسیون جهانی تکواندو میزبان نشست روسای قاره ها است

ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799150

نشست روسای اتحادیه های قاره ای و کمیته های فدراسیون جهانی تکواندو برای همکاری موثرتر توسط این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو کار خود را در سال جدید با حضور در نشستی مشترک با روسای اتحادیه ها و کمیسیون های قاره ای آغاز کرد و با تاکید بر اینکه همه نقش مهمی در این امر دارند. در تقویت فدراسیون بازی کنیم.

او در مراسم افتتاحیه گفت: دلیل اینکه ما امروز با هم دیدار می کنیم، اهمیت سال آینده است. پس از دو سال سخت در سال های 2020 و 2021، اکنون سالی است که فدراسیون جهانی تکواندو می تواند برنامه های خود را از سر بگیرد. ما دو سال آینده را صرف فکر کردن و برنامه‌ریزی کردیم تا بعد از همه‌گیری ویروس کرونا قوی‌تر وارد صحنه شویم. به همین دلیل از شما تقاضا دارم که پیشاپیش برای خدمت رسانی به اعضا همکاری کنید.

رئیس فدراسیون جهانی در خصوص تاثیر فعالیت های فدراسیون اعلام کرد: پنج بخش برنامه ریزی و امور مالی، ورزش و مدیریت رویداد، توسعه و ارتباط بین اعضا، ارتباطات و ارائه و آموزش تحصیلات تکمیلی توسط یونگ کانگ سئو دبیر فدراسیون مدیریت می شود. فدراسیون

در این نشست روسای اتحادیه های قاره ای نیز اطلاعاتی از جمله تغییرات در سال جدید و تعداد مسابقات جهانی پومسه، نوجوانان و جوانان را ارائه کردند.

با توجه به اپیدمی ویروس کراون و اهمیت سلامت تکواندو، جام جهانی بزرگسالان به سه ماهه آخر سال 2022 موکول شد. ووشی میزبان این رویداد نیست و به زودی میزبان جدید معرفی خواهد شد.

تاکنون 10 نفر از اعضای فدراسیون جهانی برای برگزاری این مسابقات در آبان ماه اعلام کرده اند که به محض مشخص شدن زمان و مکان دقیق آن اعلام خواهد شد.

چو گفت: «فدراسیون جهانی تکواندو در حال تلاش برای بهبود حاکمیت و استانداردسازی است و ما از همکاری و حمایت شما قدردانی می کنیم. برنامه‌هایی برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون در سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

اولین سمینار شورای جهانی فدراسیون تکواندو در بانکوک برگزار می شود و در صورت وجود محدودیت های کرونری، این نشست به صورت مجازی در تاریخ 28 ژانویه 2022 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید