آنچه در نشست روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر گذشت/ ادامه همکاری های مشترک برای حضور موفق در مسابقات جهانی


ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891023

روسای فدراسیون های هندبال ایران و قطر با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران و احمد الشعبی رئیس فدراسیون هندبال قطر در حاشیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، امکان برگزاری اردوهای مشترک و یا شرکت در تورنمنت با حضور تیم های ملی دو کشور در رابطه با مسابقات جهانی پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا پاکدل با اشاره به ارتباط نزدیک فدراسیون هندبال ایران و قطر گفت: بسیار خوشحالم که در برهه ای هستیم که رابطه نزدیکی بین دو فدراسیون هندبال ایران و قطر ایجاد شده است و این دوستانه و برادرانه است. رابطه می تواند مبنای اتفاقات خوب باشد.

وی افزود: با توجه به حضور دو تیم ایران و قطر در جام جهانی، علاقه مند به برگزاری اردوهای مشترک و یا حضور دو کشور در یک تورنمنت هستیم. حضور موفق دو کشور در مسابقات جهانی می تواند باعث پیشرفت و توسعه هندبال در آسیا شود.

پاکدل خاطرنشان کرد: قطر به عنوان قدرت هندبال آسیا همواره به دیده شدن و رشد هندبال در آسیا کمک کرده است و روابط دوستانه ایران و قطر می تواند زمینه ساز رشد هندبال در هر دو کشور باشد.

احمد الشعبی رئیس فدراسیون هندبال قطر نیز در این نشست گفت: حضور پررنگ تیم های آسیایی در مسابقات جهانی می تواند اتفاق خوبی برای هندبال آسیا باشد. خوشبختانه شاهد حضور پررنگ تیم ملی هندبال ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بوده ایم که نشان از برنامه ریزی هدفمند دارد و مدون توسط فدراسیون هندبال ایران به ثبت رسیده است.

وی افزود: از حضور تیم ملی ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی مشترک در قطر یا حضور دو تیم در یک تورنمنت تدارکاتی استقبال می کنیم. مطمئنم در جام جهانی پیش رو شاهد حضور تیم ملی قدرتمند ایران خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید