ایران جواز میزبانی مسابقات جهانی پرورش اندام را کسب کرد/ مجلس نهاد حامی فدراسیون بدنسازی است


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816273

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، صحبت های خوبی برای میزبانی از مسابقات جهانی و سالن های بین المللی ایران داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص دیدار با رافائل سانتونیا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: ابتدا از آقای نصیرزاده برای برگزاری این نشست تشکر می کنم. البته ما دوست داریم این جلسه گسترده تر و با مدت زمان بیشتری برگزار شود، اما در روزهای پایانی سال هستیم و محدودیت زمانی کمی داشتیم.

وی افزود: در جلسه ای که با رافائل برگزار کردیم، درباره همکاری های بین المللی با فدراسیون ایران صحبت کردیم. صحبت های خوبی در مورد میزبانی ایران از میزبان های جهان داشتیم که انشالله مهمترین آنها در سال 2023 خواهد بود. همچنین جایگاه فدراسیون ایران در فدراسیون های آسیایی و جهانی مطرح شد.

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع از این دیدار قدردانی می کنم. در مجلس می توانیم از نظر اعتباری و حمایت معنوی به فدراسیون بدنسازی کمک کنیم و در همه فدراسیون ها با حمایت خود تلاش می کنیم تا کرسی های معتبر بین المللی را کسب کنیم. در مورد فدراسیون پرورش اندام، معتقدم با توجه به جایگاه بدنسازی ایران در دنیا، این درست است که ایران حق دارد یک بار بتواند میزبان مسابقات جهانی باشد. این کره در سراسر کشور و حتی روستاها طرفداران زیادی دارد و می تواند جایگاه ممتازی در دنیا پیدا کند.

قاضی زاده هاشمی در پایان با بیان اینکه از سوی سانتونجا مورد تمجید قرار گرفته است، گفت: علاقه داشتم از اسپانیا عکس ویژه ای با نام بنده به همراه داشته باشم و کمی تعجب کردم. همچنین با مدال افتخار تجلیل شدم. . انشاالله با آنچه در توان داریم بتوانیم به ورزش کشور به ویژه بدنسازی به عنوان یک ورزش پرطرفدار که در ارتقای سلامت مردم موثر است کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید