تیراندازی یکی از اولویت های ما برای رویدادهای آینده است / زبان ورزشکاران ناشنوا است و ما کمبودهای گذشته را جبران می کنیم.

ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802485

امروز 300 میلیون به حساب فدراسیون واریز کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امروز 300 میلیون به حساب فدراسیون واریز کردیم و نشان دادیم که تیراندازی یکی از اولویت های جدی ما برای رویدادهای پیش رو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: آقای مبینی در فدراسیون سخت کار می کنند؛ در حالی که در فدراسیون تیراندازی با تیم ملی تیراندازی شد. شاید اینطور به نظر برسد که رئیس فدراسیون انگیزه ندارد اما اهداف بلندی را دنبال می کند. باید از مربیان شما هم تشکر کنم. حضور من، سجادی و فهری در ارتش این پیام را دارد که تیراندازی اولویت اصلی ما برای رویدادهای آینده است.

وی ادامه داد: امروز 300 میلیون تن به فدراسیون پرداخت کردیم و قول کمک به مسابقات مصر را دادیم. تکلیف فدراسیون در آینده نزدیک مشخص می شود و نباید روی روند و روند کاری فدراسیون تاثیر بگذارد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پس از این جلسه با همکاران و مربیان خود جلسه ای برگزار خواهیم کرد. برای حضور در تیم تیراندازی در مصر و پوشش نیازها و هزینه های تعمیرات کمک های ویژه ای ارائه می کنیم. مطمئنم وزیر ورزش و جوانان هم کمک خواهد کرد و مجموع این کمک ها راه خوبی برای تیراندازی فراهم می کند.

صالحی امیری همچنین خطاب به ورزشکاران ناشنوای حاضر در این اردو گفت: وی گفت: ما باید مانند بقیه به جامعه ناشنوایان کمک کنیم. در جلسه ستاد بازی ها تاکید کردم که هر چه برای ورزشکاران المپیکی و اعزامی به بازی های آسیایی در نظر داریم، باید همین مبلغ را به ناشنوایان پرداخت کنیم و تبعیض قابل قبول نیست. ما قبلا بودجه فدراسیون ناشنوایان را افزایش داده ایم و قول کمک به ارسال آن به برزیل را داده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد عالی مصوب شد کمیسیونی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار و به اعزام هیئت ناشنوایان کمک شود. وی ادامه داد: تمامی امکانات آکادمی ملی المپیک برای ناشنوایان رایگان است و ما زبان کودکان ناشنوا هستیم، رسیدگی به مشکلات شما را مدیون شما هستیم، قبلا شکست خورده ایم اما اکنون قول می دهم به مشکلات شما رسیدگی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید