اقدامات امدادی، جبران خسارت و بازسازی منازل از اولویت های دولت است/ مشکلات را به گونه ای حل می کنیم که زندگی مردم بهتر از گذشته پیش برود.

ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802270

آیت الله رئیسی در جمع مردم نهضت رودآباد جنوب:

رئیس جمهور گفت: انشالله با تلاش و مشارکت مردم و جفای مسئولان به زودی مشکلات حل شده و مردم بهتر از گذشته به زندگی خود ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، آیت الله رئیسی برای بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان به روستای نهضت آباد از توابع شهرستان رودبار یانوب رفت.

رئیس مردم نهضت آباد با تاکید بر مشکلات مناطق سیل زده گفت: این یک سری اقدامات عاجل مانند امدادرسانی بود که باید به سرعت انجام می شد زیرا آبگرفتگی منازل ساکنان را با مشکلات جدی مواجه می کرد. .
آیت الله رئیسی ادامه داد: گام بعدی این است که خانواده هایی که به نحوی در زمینه تجهیز منازل خود دچار مشکل شده اند، خسارت هایی را که در برخی مناطق آغاز شده و در برخی مناطق در حال اتمام است، جبران کنند.
وی توضیح داد: سومین قسمت پرونده که حائز اهمیت است، بازسازی و نوسازی منازل است. یکی از کارهایی که باید سریع انجام شود.
رئیس جمهور با اشاره به مقاومت همیشگی مردم در برابر نظام و انقلاب تصریح کرد: مردمی که در این منطقه شهید شده اند همواره بر ارزش های خود پایبند بوده اند و شاهد حضور فعال ترین بسیج در این منطقه هستیم.
دکتر رئیسی با اشاره به شهید سلیمانی گفت: هر بار که با حاج قاسم سلیمانی ملاقات می کردیم همیشه از مردم این مناطق و ایستادگی آنها در برابر انقلاب و نظام صحبت می کرد. و حالا فرمانده معروف سپاه استان بر این موضوع تاکید دارد.
رئیس قوه مجریه تصریح کرد: در اولین سیل در استان کرمان، دکتر محبر و استاندار کرمان تلاش زیادی کردند و مشکل حل شد، اما پس از عزیمت من به سفر، اعلام شد که سیل بعدی در راه است و برنامه ریزی می شود. برای تکمیل سفر خارج از کشور موفق به خدمت به مردم این منطقه شدم و خدا را شاکرم که امروز در جمعی صمیمانه و با لطف شما مردم بزرگوار هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید