انزجار خود را از اقدامات شورشیان اعلام می کنیم/ اقدامات و درگیری های مسلحانه شورشیان محکوم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ پس از درگذشت مهسا امینی حوادثی در ایران رخ داد که منجر به هتک حرمت اماکن مقدس و اقدامات تخریبی شد که قلب بسیاری از ایرانیان را به درد آورد.

بسیاری از علمای اهل سنت استان بوشهر همراه با سایر اقشار مردم جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه هایی این اقدامات را به شدت محکوم کردند.

متن برخی از این اظهارات را در زیر بخوانید:


امام جماعت اهل سنت بندرپراک: اقدامات گروه های تروریستی و تلاش آنها برای ایجاد درگیری مسلحانه را محکوم می کنیم.


2951 %D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86 %D8%B1%D9%88%D8%B2 %D9%82%D8%AF%D8%B3 خبر خاکستری

به نام خداوند، صلوات الله علیه و آله و سلم، درگذشت هموطن عزیزمان مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان و همه مردم کردستان و ایران عزیز تسلیت عرض می نمایم.
متأسفانه این حادثه تبدیل به توطئه ای شد تا دشمنان جمهوری اسلامی با کمک عوامل داخلی سعی در ایجاد اغتشاش در کشور داشته باشند.
درخواست از قوه قضائیه محترم جهت رسیدگی به مرگ سرکار خانم مهسا امینی و شفاف سازی تمامی رویدادهای مربوطه به مردم ایران و محکومیت حرکت تمامی گروه های تروریستی و سازمان های منافقین که اقدام به ایجاد درگیری مسلحانه و بر هم زدن فضا کردند و همچنین بی احترامی به ساحت مقدس قرآن، همچنین توهین و توهین به رسول الله (ص)، آتش زدن مساجد و حمله به لباس اسلامی را محکوم می کنیم.
از تمامی نیروهای امنیتی انتظار می رود که با بصیرت کامل کشور و مردم را به صلح دعوت کنند.
در پایان به تمامی خانواده های داغدار کشته شده توسط شورشیان در روزهای اخیر تسلیت می گویم، اقدامات شورشیان را به شدت محکوم می کنم و از مردم ایران با هر تفکر، دین و دیدگاهی به آرامش و حفظ امنیت و آرامش می خواهم. منافع ملی
شیخ مصطفی شادمان اهل سنت امام جمعه بندرپراک


انتقاد از عملکرد مسئولین کشور حق الناس است اما ما انزجار خود را از عملکرد معاندین اعلام می کنیم.


52334537956 2088 b 1241 خبر خاکستری

شيخ محمد آزاد، شاگرد حافظ كل قرآن كريم _ پراك: همانا كسانى كه گويند: پروردگارا، خدايا پس برخيز، ملائكه بر آنان نازل مى شوند.
شعار ماندگار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت بزرگ ایران در اوایل انقلاب اسلامی که الهام گرفته از اندیشه بصیرت و کلام حکیمانه امام خمینی (ره) بود، امروزه نه تنها مورد استفاده قرار می گیرد. در جغرافیای سیاسی ایران، اما در اکثر کشورهای مسلمان و آزادیخواه، ملت های ستمدیده و آزاده با پیروی از این شعار راهبردی خواستار رهایی خود از ظلم و ستم حکومت های ظالم و ظالم هستند.
بر این اساس اینجانب محمد آزاد به عنوان روحانی جامعه اهل سنت با رعایت کامل فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دفاع از حقوق ملت شریف ایران در خانه ملت. ضمن عرض سلام و درود به همه شهدا به ویژه شهدای بزرگوار که حافظ امنیت حوادث اخیر بوده و حادثه اخیر را به خانواده های داغدار تسلیت و در حمایت از نظام مقدس با آنان ابراز همدردی می نماید. جمهوری اسلامی و با اعلام حمایت از نیروی انتظامی و سربازان گمنام و ناجیان و بسیجیان همیشه در صحنه، ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین، کشور را حق مردم عزیز می دانیم که صاحبان اصلی انقلاب و انقلاب هستند. کشور، ما انزجار خود را از اقدامات ویرانگر و شورش های خیابانی شورشیان اعلام می کنیم و هر گونه ناامنی و بی نظمی را محکوم می کنیم. از دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی برای شناسایی و افشای عوامل اصلی و سرکردگان اغتشاشات اخیر و از دستگاه محترم قضایی خواستار مجازات سنگین و شدید برای عوامل و عوامل اصلی مرتبط با سرویس های جاسوسی و گروه های مخالف و رهبران. از اغتشاشات خیابانی و غرامت برای همه ما به حقوق مردم عزیز و حقوق عمومی و بیت المال لطمه داریم.
و ما جز من در پیشگاه خداوند متعال و حکیم پیروزیم

شیخ محمد آزاد، روحانی و فعال فرقه قرآنی اهل سنت استان بوشهر


از مردم عزیز و صبور ایران می خواهیم از کشور ما حمایت کنند


108633338620 2017 b 996932983 خبر خاکستری

به نام خدا
ما ملت مسلمان ایران از حادثه اخیر که منجر به آتش زدن قرآن کریم شد بسیار اندوهگین شدیم و این واقعه را محکوم می کنیم و از مردم عزیز و صبور ایران نیز می خواهیم صبر داشته باشند و به دین و حمایت خود اعتماد کنند. کشورشان
از مردم می خواهیم که از دولت حمایت کنند تا بتوانیم کشورمان را در برابر حملات دشمنان حفظ کنیم.
شیخ اسماعیل شادمان امام جمعه اهل سنت شیرینو کنگان


من هتک حرمت به قرآن کریم و دستورات آن را محکوم می کنم


7868b9e04baf 2edd 4243 a160 5aa2d9544b3d خبر خاکستری

به نام خدا
هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و فرامین شریف آن قلب هر مسلمانی را به درد می آورد، اهانت به قرآن کریم و دستورات آن را محکوم می کنم و از همه مسلمانان می خواهم با یکدیگر متحد شده و در کنار یکدیگر قرار گیرند. در صلح و برادری زندگی کنید
امام شیخ جابر زاب در جزیره جنوبی اهل سنت جمعه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید