جزئیات درگیری مسلحانه در ارومیه / باعث اختلاف خانوادگی / دستگیری 4 عامل درگیری

جزئیات درگیری مسلحانه در ارومیه / باعث اختلاف خانوادگی / دستگیری 4 عامل درگیری

روز جدید فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان ارومیه گفت: ماموران پلیس چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک حمله آنها را دستگیر کردند.

حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته درگیری مسلحانه بین سرنشینان چند خودرو در خیابان آزادگان ارومیه رخ داد که در پی این برخورد نیروهای پلیس به تعقیب و گریز متهمان متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان ارومیه گفت: در پی یک درگیری مسلحانه که منجر به تیراندازی در یکی از خیابان های شهر شد، ماموران پلیس با شناسایی چهار عامل و دستگیری یک نفر اقدام کردند.

سرهنگ صادق شکری با بیان اینکه در این تیراندازی دو خودرو و یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط شد، افزود: علت اصلی این درگیری نزاع و اختلافات خانوادگی است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: این درگیری حوالی ساعت 20 امشب رخ داد و مقامات در حال بررسی از افراد درگیر هستند.

برخورد با عاملان تیراندازی های مسلحانه درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود

حسین مجیدی دادستان اورسی با اشاره به درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان ارومیه گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر شناسایی عاملان تیراندازی در اسرع وقت است.

به گفته وی، عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل محاکمه و محاکمه به اشد مجازات خواهند رسید.

وی ادامه داد: با کسانی که امنیت روانی جامعه را تهدید می کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند آرامش برقرار نخواهد شد و با اشد مجازات مواجه می شوند.

دادستان ارومیه افزود: در حال شناسایی تمامی عوامل این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت است، گفت: تصمیم گیری برای برخورد با عاملان این حادثه درس عبرتی برای سایر قانون شکنان خواهد بود.

ناصر عتباتی، رئیس قاضی آذربایجان غربی نیز در خصوص این حادثه گفت: در حادثه تیراندازی شب گذشته در ارومیه که به دلیل اختلاف خانوادگی بین دو طایفه رخ داد، چند نفر مجروح شدند.

وی افزود: به محض وقوع این حادثه دستورات لازم از سوی دادسرای عمومی و انقلاب و نهاد انتظامی صادر شد. سایر افراد احتمالی دخیل در این حادثه طبق قانون روانه زندان شدند.

رئیس قاضی آذربایجان غربی گفت: این درگیری منجر به فوت شخصی نشد، اما در راستای سلب امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در جامعه بلافاصله دستگاه های قضایی و انتظامی اقدامات بازدارنده قاطع و قانونی انجام دادند.

ناصر عتباتی عتباتی تاکید کرد: قوه قضائیه به هیچ وجه اجازه نمی دهد اراذل و اوباش و متخلفان امنیت شهروندان را زیر پا بگذارند و با کسانی که امنیت مردم را تهدید کنند برخورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید