دستگیری عامل قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از 13 روز فرار


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822862

سردار احمد طاهری گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان علت اصلی شروع درگیری مسلحانه در یکی از محله های زاهدان که منجر به قتل جوان 26 ساله شد، دستگیر شد. بعد از 13 روز فرار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون ; وی بیان کرد: در 15 فروردین ماه سال جاری. در یکی از محله های زاهدان نزاع دسته جمعی بین چند جوان رخ داد که در این درگیری جوانی 26 ساله با شلیک گلوله یکی از طرفین درگیری به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان آگاهی استان با حضور در محل درگیری، مأمور شناسایی و دستگیری عاملان و ضارب اصلی شدند. عاملان اصلی درگیری شناسایی و در کمتر از یک ساعت و با حضور تبرها در این درگیری مخفیانه دستگیر شدند.

طاهری ادامه داد: با توجه به متواری شدن ضارب اصلی، اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه پناهگاه متهم در یکی از محله های زاهدان مستقر شد و روز گذشته متهم پس از ساعت 14 در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. ساعت فرار وسیله ای است که با آن به سمت مقتول شلیک شده است.

این افسر ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف قاتل به عنوان جنایت با انگیزه حل و فصل اختلاف به دلیل اختلافات قبلی خاطرنشان کرد: عوامل درگیری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید