دستگیری عامل قتل یک جوان ایرانی پس از ۱۹ ماه زندگی مخفیانه


ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912431

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

مرتضی جوکار از دستگیری عامل قتل مسلحانه یک شهروند 38 ساله ایرانی پس از 19 ماه زندگی مخفیانه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: بیست و هفتم بهمن ماه 1400 طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل مسلحانه یک شهروند در در یکی از محله های شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی به محل اعزام شد.کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی ایرانشهر با حضور در محل جنایت، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و در بازرسی از صحنه مشخص شد که راننده خودروی پراید با شلیک مشعل به سمت شهروند 38 ساله از محل متواری شده است که وی فوت کرده و یک شهروند دیگر نیز جان خود را از دست داده است. مجروح.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به اینکه قاتل به روستاهای همجوار متواری شده بود، تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش تیم رسیدگی کننده به پرونده به همراه ماموران آگاهی به سرنخ هایی از محل اختفای متهم دست یافتند. در یکی از محلات شهر ایرانشهر را بردند.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: سرانجام با تلاش پلیس، قاتل 45 ساله فراری پس از 19 ماه زندگی مخفیانه شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح مورد استفاده در این جنایت شنیع همچنان ادامه دارد، افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی قبلی با مقتول عنوان کرد و سپس با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید