چرا پوتین و همسر 39 ساله اش مخفیانه در جنگل زندگی می کنند؟

تحقیقات و ادعاهای جدید یک رسانه مستقل نشان می دهد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و شریک زندگی اش به دور از چشم مردم عادی با فرزندان خود در قصری در دل جنگل زندگی می کنند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، یک رسانه مستقل روسی در زمینه روزنامه نگاری تحقیقی به نام «پرکت» زندگی مخفیانه و مجلل ولادیمیر پوتین و شریک زندگی اش آلینا کاباوا را در قصری در وسط جنگل واقع در والدای شرح داده است. منطقه

زندگی مخفی پوتین

شایعات و ادعاهای زیادی در مورد تعداد فرزندان رئیس جمهور 70 ساله روسیه و شریک 39 ساله اش که زمانی قهرمان ژیمناستیک بوده است وجود دارد، اما از آنجایی که به نظر می رسد فرزندان آنها به سن قانونی نرسیده اند. ، این رسانه مستقل اطلاعاتی در مورد آنها منتشر نکرده است.

ثروت و دارایی ادعایی پوتین و شریک او هرگز به رسانه ها درز نکرده است اما این بار این رسانه مستقل روسی به چنین ادعاهایی دامن زده و با انتشار تصاویر مختلف این گزارش را منتشر کرده است.

چرا پوتین و همسر 39 ساله اش مخفیانه در جنگل زندگی می کنند؟

بر اساس این گزارش، این کاخ مجلل در منطقه والدای توسط یک ملک VIP احاطه شده و توسط سرویس امنیت فدرال روسیه محافظت می شود. همچنین در سال ۲۰۲۱ اسکله قایقرانی در نزدیکی این کاخ ساخته شد که از طریق کانالی کوچک می توان به پارک کلاسیک این کاخ به مساحت ۲۸ هکتار رسید.

تصاویر زندگی پنهانی پوتین در کاخ والدای به همراه همسر و فرزندانش سفر پوتین با قطار زرهی شخصی به این مخفیگاه سفر کنید

علاوه بر این امکانات، این گزارش در ادعای خود به موارد دیگری از جمله وجود آبگرم و سولاریوم بزرگ، دستگاه کرایوتراپی، استخر، حمام، سونا، ماساژ و حتی بخش های زیبایی و دندانپزشکی اشاره کرده است.

تصاویر زندگی پنهانی پوتین در کاخ والدای به همراه همسر و فرزندانش سفر پوتین با قطار زرهی شخصی به این مخفیگاه سفر کنید

بر اساس این گزارش، در تابستان 2020 و 2021 یک پیست کارتن کوچک در اطراف این کاخ ساخته شد و در فاصله سال های 2016 تا 2020 یک زمین بازی زرد-آبی درست در کنار این اقامتگاه در اعماق این جنگل ساخته شد.

گفته می شود ولادیمیر پوتین از “قطار زرهی شخصی” خود برای سفر به مخفیگاه استفاده می کند و به همین دلیل یک ایستگاه مخفی و محافظت شده در نزدیکی این اقامتگاه ساخته شده است.

این گزارش رسانه مستقل در پایان بررسی های خود به «حضور مداوم کودکان» در این اقامتگاه اشاره کرده و آلینا کاباوا را «ملکه بی تاج و تخت روسیه» خواند و تاکید کرد که احتمالاً او مادر این کودکان بوده است.تصاویر زندگی پنهانی پوتین در کاخ والدای به همراه همسر و فرزندانش سفر پوتین با قطار زرهی شخصی به این مخفیگاه سفر کنید

دیدگاهتان را بنویسید