ماجرای آتش زدن شورشیان در رشت/ هدف شورشیان جان و مال مردم/ خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند + فیلم


ساعت: 23:26
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898887

از آتش زدن مساجد، بانک ها و آمبولانس ها تا تخریب اموال مردم؛

آتش سوزی مسجد امام کاظم (ع)، آتش سوزی چهار ماشین آتش نشانی، چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون، خسارت به اتحادیه ها و بانک ها در خیابان بیستون و لاکانی رشت و پمپ بنزین چمارسرا رشت، نبش. تخریب اموال عمومی و خصوصی توسط اغتشاشگران رشت همان است که برخی منافقین مدعی آزادی و اعتراض مدنی معرفی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از 17 آذر، درگذشت تاسف بار ‘مهسا امینی’ در روزهای اخیر باعث جریحه دار شدن احساسات مردم و اعتراض آنها به جریان حاکم بر گشت امنیت اخلاقی شده است. مردم خواستار شفافیت موضوع شدند و از سوی دیگر مقام های ارشد اجرایی کشور دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کردند.

اما این مشکل خیلی زود منجر به سوء استفاده دشمنان و تحریک افکار عمومی برای حضور تجمعات غیرقانونی شد.

تجمعاتی که در ابتدا تحت عنوان اعتراضات مدنی شکل گرفت اما خیلی زود دچار انحراف شد و با آتش زدن و تخریب اموال عمومی نقشه شوم دشمنان را آشکار کرد.

هفتم شهریور ماه به بهانه درگذشت مهسا امینی تجمعی در میدان مادر شهر رشت برگزار شد. معترضان با شعارهای ساختارشکنانه سعی در برهم زدن نظم و قانون داشتند و برخی از آنان با سر دادن شعارهایی که «گشت ارشاد بهانه است، هدف هدف اصلی نظام است» و هدف از این اعتراضات به ظاهر آزادی خواهانه را فریاد می زدند.

خبر خاکستری

در هر گردهمایی به ظاهر مدنی در دنیا، آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی که برای انتقال بیماران و جلوگیری از خطرات احتمالی به میدان می آیند آسیبی نمی بینند، در حالی که برخی افراد به ظاهر معروف نیز نقش رهبران آشوبگران را بازی می کنند.

دیشب شاهد آتش زدن خودروهای آمبولانس توسط اغتشاشگران در حوالی سبزه میدان رشت بودیم. کسانی که مرگ مشکوک «مهسا امینی» را بهانه کرده بودند، حالا قصد جان و مال مردم را داشتند و به خدمات مردم آسیب رساندند.

خبر خاکستری


آغاز کنندگان اعتراضات مدنی یک مسجد در رشت را به آتش کشیدند

آشوبگران همچنین مسجد امام موسی کاظم (ع) در میدان رشت را به آتش کشیدند. این مسجد در سال های اخیر با کمک ها و کمک های مردمی مرمت شده است.

در فضای مجازی قرآن را پاره می کنند و در فضای واقعی مسجد را آتش می زنند، چون «مهسا امینی» بهانه ای بیش نبود، با اصل دین و نظام مشکل دارند.

خبر خاکستری


اغتشاشگران شعبه بانک پاسارگاد در رشت را به آتش کشیدند

آشوبگران پس از آتش زدن خودروهای مردم و 2 دستگاه آمبولانس، شعبه بانک پاسارگاد رشت را به آتش کشیدند. منافقین اموال مردم را به آتش می کشند و مدعی حمایت از ملت هستند!

خبر خاکستری


شکستن شیشه سپه بانک شعبه بستنی در رشت و تخریب دستگاه های خودپرداز توسط اغتشاشگران و شورشیان علیه منافع ملی

خبر خاکستری


به آتش کشیدن اتوبوس انتقال خون کارخانه یخ رشت

آتش زدن اتوبوس انتقال خون در کارخانه یخ رشت و آتش زدن موتورهای مردم نیز بخشی از تخریب اموال عمومی توسط اغتشاشگران بود.

4db7f5a4 cda8 432f bd16 25f0d1032364 خبر خاکستری


پمپ بنزین چمارسرا رشت و تخریب نازل پمپ بنزین

خبر خاکستری


پایان تحقیقات پلیس گیلان/ دستگیری 68 نفر به اتهام اخلال در نظم

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد: همانطور که شواهد به نتیجه رسید، در صورت ادامه فعالیت فتنه گران، پلیس از سایر شگردهای قانونی که در اختیار دارد استفاده خواهد کرد. اموال عمومی و خسارات اتحادیه های کارگری در شهر رشت دستگیر شد.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی توسط اغتشاش گران منهدم شد، گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت با کسی مخالفتی ندارد و با هماهنگی های صورت گرفته با قوه قضائیه با اغتشاشگران و متخلفان برخورد خواهد کرد. شهروندان مصمم و پشیمان خواهند بود.

این افسر پلیس همچنین از آسیب دیدن شیشه تعدادی از واحدهای صنفی و بانکی در خیابان بیستون و خیابان لاکانی رشت و آتش سوزی مسجدی در سبزه میدان و انهدام 9 دستگاه خودروی اورژانس شامل چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه آمبولانس و اورژانس خبر داد. یکی از اتوبوس های انتقال خون گزارش و تصریح کرد: پلیس برای بستن مدارک در صورت ادامه اقدامات اغتشاش گران از سایر ابزارهای قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده ها باید عواقب قانونی و درازمدت دستگیری و صدور حکم را برای فرزندان خود توضیح دهند و نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و مراقب باشند تا احساسات فرزندان خود را به بیرون بریزند و در تخریب اموال دولتی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید