استاندار تهران: افرادی که روی آتش ناآرامی بنزین ریختند باید بدانند که عملکردشان بررسی می شود/ فکر می کنند با بهانه ای می توانند کشور را به هم بریزند که پلیس مقصر آن نیست/ به خود می گویند حتی اگر در گو اتفاق بیفتد. به کوچه و آتش زدن سطل زباله یا شعار دادن در خانه و مخفیانه

استاندار تهران: افرادی که روی آتش ناآرامی بنزین ریختند باید بدانند که عملکردشان بررسی می شود/ فکر می کنند با بهانه ای می توانند کشور را به هم بریزند که پلیس مقصر آن نیست/ به خود می گویند حتی اگر در گو اتفاق بیفتد. به کوچه و آتش زدن سطل زباله یا شعار دادن در خانه و مخفیانه

روز جدید در مراسم تشییع پیکر فرید کرم پور استاندار تهران گفت: معاندین، فتنه گران، سیاستمداران کوته فکر و مردمی که به هر نحوی بنزین بر آتش قیام می ریزند بدانند با اقدامات و مشکلات غیرقانونی آنها برخورد خواهد شد.

محسن منصوری روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فرید کرم پور از شهدای حوادث اخیر در شهر جدید پرند اظهار داشت: درود بر مردم کشورمان به دلیل بصیرت و عشقی که دارند. ارزش‌های اسلامی و انقلاب، شاهدیم که در این جنگ ترکیبی که دشمن علیه ما آغاز کرده است، بصیرت و بصیرت و نگاه بلند عموم مردم است.

منصوری تصریح کرد: مردم عزیز ما هیچ کجا به جمع معاندین نپیوستند و نشان ندادند که به ارزش های اسلام و انقلاب اعتقاد دارند که در اوج جلسه سوم مهرماه شاهد آن بودیم. ما از این درک و بینش مردم قدردانی می کنیم.

استاندار تهران خطاب به دشمنان و معاندین تصریح کرد: به صراحت می گویم نظام جمهوری اسلامی یک نظام قوی و مقتدر است، نظامی مبتنی بر ایمان و اعتقاد است، فکر می کنند به بهانه ای که پلیس در این مورد مقصر نیست. آنها نتوانسته اند دولت را ناراحت کنند، این نشانه تحلیل و سوء تفاهم آنها است.

منصوری اضافه کرد: در فضای رسانه ای جنگ احزاب را راه انداختند، هر روز صدها مطلب علیه جمهوری اسلامی منتشر کردند تا بتوانند کوره قیام ها را گرم نگه دارند، نامردی آنها این است که به بت هایشان می گویند حتی اگر رفتند. به خیابان و سطل زباله، آن را به آتش بکشید یا در خانه شعار دهید و در خفا اینها نشانه بزدلی و شکست دشمن است.

استاندار تهران افزود: ممکن است به هر دلیلی در بحبوحه اغتشاشات با آنها برخورد نکنیم، اما به صراحت می گویم همه کسانی که در اغتشاشات اخیر نقش رهبری فعال داشتند، اگرچه باید پاسخگوی بسیاری از ناکامی ها باشند. در ریختن خون این شهید نقش دارند و باید بدانند که در هر سوراخی که پنهان می کنند، قطعا به آن نگاه می شود.

منصوری افزود: توسل من به کسانی است که با اعتماد به این نظام اعتباری کسب کرده اند، 20 یا 30 سال صدا و سیمای ما اعتبار پیدا می کند، روزی که مردم باید برای حمایت از نظام سر کار بیایند، در نظام بی انصافی می گیرند. چهره نظام دینی نیست، باید جلوی شورش را گرفت.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی فرج گفت: مردم عزیز شبانه روز پای کار مردم و نظام ایستاده اند به ویژه در این ایام خواب را بر خود حرام کرده اند تا هر چه زودتر امنیت کامل برقرار شود. گاهی شاهد مقایسه پلیس کشورمان با کشورهای دیگر هستیم. این توهین به پلیس است، پلیس کشور ما صادقانه و با نگرانی کار می کند. آنچه سیستم انتظامی ما را به حرکت در می آورد نگاه دینی و نظامی وکیل است.

دیدگاهتان را بنویسید