شهرداری تهران: سطل های زباله جمع آوری شده به محل خود بازگردانده شد

شهرداری تهران: سطل های زباله جمع آوری شده به محل خود بازگردانده شد

روز جدید حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی هفته هایی که در سطح شهر تهران با حوادث و اغتشاشات مواجه بودیم و برای جلوگیری از سد معبر و همچنین جلوگیری از تخریب سطل های زباله. این سطل ها از برخی از نقاط شهر تهران (مرکز شهر) خارج شد که با عادی شدن شرایط ظروف زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برای جلوگیری از تخریب سطل های زباله، این سطل های زباله از برخی نقاط تهران (مرکز شهر) جمع آوری شد که با شرایط سطل ها به محل قبلی بازگردانده شد. برای زباله عادی شد.

حسین نظری امروز در نشست خبری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حاشیه هجدهمین نمایشگاه هوشمند حمل و نقل شهری، ساخت و ساز و خدمات شهری مدیریت جامع شهر، ماشین آلات و صنایع گفت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در حال برگزاری است و دستاوردهای خوبی حاصل شده است. در طول آنها، که می تواند در ارائه خدمات استفاده شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه های بین المللی در حاشیه شهرها در سراسر دنیا برپا شده است، گفت: این نمایشگاه در حاشیه شهر نیز واقع شده است، علاوه بر این که طراحی باشکوه آن در ساخت نمایشگاه در سال های گذشته

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع خدمات شهری شهرداری تهران و روند خدمات رسانی به شهروندان اشاره و تصریح کرد: تلاش می شود خدمات مناسبی به شهروندان در محدوده مربوطه ارائه شود.

وی در خصوص بازگشت سطل های زباله در برخی نقاط شهر که به دلیل حوادث اخیر جمع آوری شده بود، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هفته هایی که با حوادث و اغتشاشات در سطح شهر تهران مواجه بودیم و از انسداد جلوگیری کنیم. سطل های زباله از برخی نقاط شهر تهران (مرکز شهر) این سطل ها جمع آوری شد که با عادی شدن وضعیت سطل های زباله به محل قبلی خود بازگردانده شد.

وی درباره طرح ویژه مدیریت شهری برای حفظ شهر تهران نیز گفت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار شهرداری تهران و شورای شهر قرار گرفت و در قالب کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران، موضوع مذکور در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت. طرح مورد بازنگری و جعل قرار گرفت و انشالله پس از تصویب اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران بر نگهداری و حمل و نقل شهری گفت: با توجه به مشکلاتی که برخی از پیمانکاران در حوزه خدمات شهری داشتند، این قراردادها بررسی و بازنگری شد تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه کنیم. شرایط برای ترافیک شهر تهران را در نظر بگیریم.

روزانه 6 هزار تن زباله در تهران جمع آوری می شود

محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به طرح ویژه کمیسیون خدمات شهری در خصوص حفظ و نظافت شهر تهران گفت: جلساتی با کمیسیون خدمات شهری در خصوص شوراهای شهرداری تهران انجام شده است. در برخی مناطق که مطابق با اجرای طرح مذکور خواهد بود برگزار شد.

وی با اشاره به بحث برنامه ریزی سازمان پسماند برای کاهش مخازن در پایتخت گفت: یکی از اهداف و برنامه های ما استفاده بیشتر از ماشین آلات و کاهش استفاده کارگران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه روزانه حدود 6 هزار تن زباله در شهر تهران جمع آوری می شود، گفت: از این میزان 5 هزار و 200 تن به آرادکو منتقل می شود و میزان زباله در تهران و برخی شهرها از جمله شیراز و مشهد متفاوت است. زیرا روزانه هزار تن زباله در شهرهای مذکور جمع آوری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید