رهبر انقلاب: اثر وسوسه بر جوان را با یک توضیح می توان برطرف کرد نه چوب / با آتش زدن سطل زباله مشکل اقتصادی حل می شود؟

رهبر انقلاب: اثر وسوسه بر جوان را با یک توضیح می توان برطرف کرد نه چوب / با آتش زدن سطل زباله مشکل اقتصادی حل می شود؟

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب فرمودند: عده ای و بیگانگان در تبلیغات خود می خواستند وانمود کنند که این اغتشاشات – که الان عده ای به خیابان آمده و فریاد می زنند و فحش می دهند، شیشه ها را می شکنند و سطل های زباله را آتش می زنند. – مخالف ضعف های کشور بودند. ضعف های مدیریتی، ضعف های اقتصادی و… نه، من به شما می گویم، دقیقا برعکس است، آنها می خواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند

همزمان با سالروز قیام تاریخی 28 دی 1356 قم، جمعی از مردم آن شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده ای از سخنان رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز با مردم قم به شرح زیر است:

زنده نگه داشتن وقایع دگرگون کننده تاریخ وظیفه همگان است

– قیام 28 دی مردم قم سرآغاز یک جهاد بزرگ و تحول آفرین برای خروج ایران از هضم غرب بود.

– بزرگداشت 28 آذر 56 هر سال تکرار می شود. همچنین باید پیوسته باشد. در آینده، این میدان نور باید ادامه یابد. چرا؟ از آنجا که این حادثه یک حادثه دگرگون کننده بزرگ بود، یک حادثه عادی نبود. زنده نگه داشتن وقایع دگرگون کننده تاریخ وظیفه همگان است.

– چرا می گوییم کوم نوزدهم یک رویداد تحول آفرین و تاریخی است؟ زیرا این آغاز یک جهاد بزرگ است. از اینجا یک جهاد بزرگ در سراسر کشور آغاز شد که هدف آن حذف ایران عزیز از دستگاه گوارش غرب بود. ایران که با دست و پای فرهنگ تحریف شده و غلط غربی و تحت سلطه سیاسی و نظامی غرب در هم کوبیده شد، باید این را بیرون بکشد، مستقل کند و هویت تاریخی ایران را احیا کند. هویت تاریخی اسلام و ایران ایران اسلامی است.

این هویت اسلامی ایران گم شد. اگر یکی بیاید در خیابان های تهران راه می رود، نه تنها در تهران، در بسیاری از شهرها، حتی در مشهد ما در بعضی جاها، اگر یکی راه برود، احساس نمی کند اینجا کشور اسلامی است، مردم مسلمان زندگی می کنند. اینجا.

راهبرد جریان باطل پنهان کردن یا کاهش ایام الله است

– راهبرد جریان باطل پنهان کردن یا کاهش ایام الله است. استراتژی او این است که نگذارد چنین روزها و حوادثی زنده بماند و روشن شود. به گزارش جبهه باطل، این روزها اغلب پنهان و یا حتی تکذیب می شود. روز 22 بهمن پنهان است، 13 آبان، 19 دی، 9 دی، 29 بهمن، قضیه تبریز، روز تشییع شهید سلیمانی، روز تدفین شهید حاجی این همه ایام الله است. آنها می خواهند این را پنهان کنند. هر کدام مشعلی است که باید خاموش شود از نظر جریان باطل، جریان باطلی که پیش روی شماست، پیش این ملت، قبل از اینکه این انقلاب این مشعل ها را روشن نکند، باید آنها را نابود کند، مشعل ها را خاموش کنید. .

کار باید به موقع و به موقع انجام شود

کار باید فورا انجام شود. توابین آمدند انتقام خون پاک امام حسین را بگیرند، جنگیدند، کشته شدند، همه کشته شدند، اما در تاریخ تجلیل نشده اند. چرا؟ چون دیر کرده بودند. شما که می خواستید در راه امام حسین (ع) خون خود را بدهید، چرا روز اول محرم و روز دوم محرم نیامدید، حداقل یک کار را انجام دهید؟ تو ایستادی و تماشا کن، امام حسین (ع) شهید می شود، بعد دلت می سوزد، می آیی میدان. این چیزی است که وقتی شما این کار را نکنید اتفاق می افتد. کار باید به موقع انجام شود. ما نباید از تکلیفی که عقل و قانون بر ما تحمیل کرده است غفلت کنیم. باید بدون معطلی وارد میدان شویم. ما نباید دیر کنیم. سپس به نسبت اهمیت این کار، ریسک کنیم.

– برای چندمین بار به شما توصیه می کنم زندگی نامه خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس یا حریم اهل بیت(ع) را بخوانید، ببینید چه سختی هایی را متحمل شدند. این جوان همسر عزیزش فرزند نورش را رها می کند و برای انجام وظیفه در حراست مقدس می رود. هزاران نفر اینگونه رفته اند و وارد میدان شده اند، پس نتیجه چه می شود؟ نتیجه این می شود که دیوانه ای مثل صدام با امکانات فراوان وارد میدان می شود، آمریکا کمکش می کند، اروپا کمکش می کند، ناتو کمکش می کند، شوروی کمکش می کند، کشورهای مرتجع عربی مثل شن پول می ریزند زیر پایش. وقتی جوانی مثل جوانان دوران دفاع مقدس در میدان داریم که پشتشان به این ایمان گرم است و شخصی مثل امام دست و بازوانشان را می بوسد، نتیجه پیشرفت قطعی است. بله، جنگ حزبی بود، اما ایران در این جنگ حزبی پیروز شد. یعنی همه قدرت های دنیا دست به دست هم داده اند که ایران را تقسیم کنند، خوزستان را تقسیم کنند، فلان جا را تقسیم کنند، اما نتوانستند حتی یک قسمت از خاک کشور را بگیرند، این کم است؟ آیا این یک پیروزی کوچک است؟ وقتی حرکت می کنیم، احساس وظیفه می کنیم، ریسک می کنیم، وارد میدان می شویم، نتیجه این می شود، این تجربه ماست.

در صورت شورش می خواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند

– عده ای و خارجی ها در تبلیغات خود می خواستند وانمود کنند که این اغتشاشات – حالا تعدادی از آنها به خیابان ها می آیند و فریاد می زنند و فحش می دهند، شیشه ها را می شکنند و سطل های زباله را می سوزانند – خلاف ضعف های کشور است. ضعف های مدیریتی، ضعف های اقتصادی و… نه، من به شما می گویم، دقیقا برعکس است، آنها می خواستند نقاط قوت ما را از بین ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید