راه شهدا و ورزشکاران یکی است/ ورزشکاران به پرچم کشورشان تعصب دارند و غبطه می خورند.


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902426

قهرمانان دیروز برای پرچم رفتند، قهرمانان امروز همچنان برای پرچم تلاش می کنند

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: با انشاالله بتوانیم گام های خوبی در راه معرفی شهدای ورزش برداریم و نسل جوان ورزش این شهدا را به خوبی بشناسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزش در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور گفت: جامعه سرافراز ورزش 5 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و 135 شهید در راه دفاع از معبد خدا تقدیم کرد. برای تقدیم این شهدای ورزشی به ویژه 135 شهید مدافع حرم و همچنین با همکاری سازمان های ورزشی کشور پس از چندین سال کار و تلاش توانستیم دومین کنگره ملی شهدای ورزش را برگزار کنیم. مورد تایید و بازرسی مراجع قرار گرفت و ما را هم به عنوان ولی فقیه منصوب کردند.



و افزود: خدایا این راه را که راه پیروزی و عاقبت بخیری است ادامه دهیم. این مسیر با راه جهاد در دوران مقدس حراست فرقی ندارد. قهرمانان دیروز برای پرچم رفتند، قهرمانان امروز همچنان برای پرچم تلاش می کنند، پس راه همان است. انشاالله بتوانیم در این مسیر قدم های خوبی برداریم و نسل جوان ورزش این شهدا به ویژه روحیه میهن دوستی، عشق به کشور و عشق به پرچم این شهدا را بشناسند.



میرجلیلی تصریح کرد: ورزشکاران به پرچم کشورشان غبطه می خورند و اجازه تعرض به پرچم و اعتقادات آنها را نمی دهند. اگر نبود 5000 شهید ورزشی در دوران دفاع مقدس و 135 مدافع حرم نداشتیم. پس این یک الگو و عبرت است برای ما که بدانیم چگونه در این راه گام برداریم و دشمن را از این حرکاتی که جوانان ما می کنند و کمی تحریک می کنند ناامید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید