مهران مدیری: هیچکس دوست ندارد کشورش از هم بپاشد/ مردم ایران بهترین تصمیم را برای کشورشان می گیرند.

مهران مدیری: هیچکس دوست ندارد کشورش از هم بپاشد/ مردم ایران بهترین تصمیم را برای کشورشان می گیرند.

روز جدید مهران مدیری با انتشار ویدئویی در فضای مجازی عنوان کرد که مالکیت تمامی آثار ساخته شده در تلویزیون متعلق به خود تلویزیون است و خود رسانه تصمیم می گیرد که آنها را پخش کند یا نه. وی همچنین با ابراز امیدواری به روزهای روشن و بهتر برای ملت ایران، بر حفظ تمامیت ارضی کشور تاکید کرد.

مهران مدیری در جدیدترین ویدئویی که منتشر کرده است گفت: خالق هر کاری که در این سال ها انجام داده ام، چه سریال و چه کار دیگری هستم، اما صاحب هیچ کاری در تلویزیون نیستم. توسط دیگران، این سازمان صداوسیما است و تصمیم برای پخش یا عدم پخش هر برنامه ای بر عهده صداوسیما است.

وی در رابطه با حوادث اخیر با تاکید بر تمامیت ارضی کشور افزود: سوالی که این روزها در مورد آن بسیار صحبت و تاکید می شود مسئله وطن است. سوال در خاک است. مسئله امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است که هر کسی که در این کشور متولد شده، تلاش کرده و بزرگ شده است، عاشق وطن خود، امنیت آن و عشق به یکپارچگی سرزمینش باشد. کدام ایرانی را می شناسیم که وطن پاره پاره و شکسته می خواهد؟

مطمئناً یک ایرانی از هر قوم و شکل و شکلی را نخواهید دید که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می کند که سرزمین خود را دوست نداشته باشد و خواهان یکپارچگی سرزمین خود باشد. این بدیهی است؛ غرور ملی همه ما یکی از مهمترین مسائل است و غرور ملی همیشه داشته و داریم و خواهیم داشت.

مدیری در ادامه جمله «و دیگران…» را بیان کرد و افزود: دیگران نه از این مملکت، برخی دیگر از این مردم نیستند، در این سال ها وقتی اتفاقی در این مملکت می افتاد، همیشه می خواستند آن اتفاق برای مردم بیفتد و حتی افراد را به نفع خود مصادره و مصادره می کنند. این خیلی بی ادبی است. مردم بهترین تصمیم را برای کشورشان می گیرند. مردم ایران بهترین تصمیم را برای کشورشان می گیرند. مردم صادق، باهوش و مهربان.

این بازیگر و کارگردان درباره فضای مجازی نیز گفت: من همیشه با فضای مجازی مشکل داشتم. سال هاست گفته ام و باز هم می گویم فضای مجازی علاوه بر محاسن، معایب زیادی هم دارد. در فضای مجازی باید مراقب خودمان باشیم. این همه نقل قول های عجیب و اخبار عجیب و غریب و حرف های عجیب و غریب و هزار چیز دیگر که هم ما را آزار می دهد و هم باعث می شود در مورد خودمان و اتفاقات و آدم ها اشتباه کنیم.

کارگردانی در پایان این ویدئو گفت: امیدوارم بهترین ها برای مردم ایران اتفاق بیفتد. به امید روزهای روشن، امیدوارم روزهای خوب و حال بهتر. امیدوارم خداوند همه مردم ایران و همه ما را در آغوش بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید