مهران مدیری برای بازگشت آماده می شود!

مهران مدیری برای بازگشت آماده می شود!

مهران مدیری برای ساخت فیلمی به نام «6 صبح» درخواست پروانه نمایش داد. آخرین ساخته مدیری در سینما «ساعت 5 عصر» بود که در سال 1394 ساخته شد و در این سال ها عمدتاً به بازیگری مشغول بود و تجربیات مختلفی از جمله حضور در سریال داخلی «خاتون» و … داشت. فیلم «خیانت» ساخته مسعود کیمیایی.

مهران مدیری برای ساخت فیلمی به نام «6 صبح» درخواست پروانه نمایش داده است.

آخرین ساخته کارگردانی در سینما «ساعت 17» بود که در سال 1394 ساخته شد و در این سال ها عمدتاً به بازیگری مشغول بود و تجربیات مختلفی از جمله حضور در سریال خانگی «خاتون» و فیلم «خیانت» داشت. به کارگردانی مسعود کیمیایی.

اواخر سال گذشته در قسمت دریافت پروانه ساخت فیلمی به نام بن بست به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی علی اوجی پرونده ای در سایت سازمان سینمایی ثبت شد و چند روز پیش درخواستی دیگر. به تهیه کننده و کارگردان خود مدیری برای ساخت فیلم ساعت 6 صبح ضبط شد.

برای بسیاری از تماشاگرانی که صحبت های این هنرمند را دنبال می کردند، نام این فیلم یادآور خاطراتی است که او یا همکارانش از سختی های صبح زود بیدار شدن از خواب گفته اند.

مدیری در سال های اخیر در فیلم های رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی، ما همه با هم هستیم ساخته کمال تبریزی، مهره محمدحسین مهدویان و خیانت مسعود کیمیایی بازی کرده است که فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید