فارس: مهران مدیری در ماه های اخیر بیشتر ثروت خود را با «قمار» از دست داده است. به همین دلیل قدرت عقلانی زندگی را از دست داد/ اجرای برنامه هایش را منوط به حضور خود و پوشیدن لباس مشکی مهمانانش کرده بود.

فارس: مهران مدیری در ماه های اخیر بیشتر ثروت خود را با «قمار» از دست داده است.  به همین دلیل قدرت عقلانی زندگی را از دست داد/ اجرای برنامه هایش را منوط به حضور خود و پوشیدن لباس مشکی مهمانانش کرده بود.

گفته می شود او در گذشته به “طمع” شهرت داشت، بنابراین برای راه اندازی برخی برنامه ها با تهیه کنندگان شرط بندی کرده بود که حداقل 30 میلیارد تومان در حساب شخصی خود داشته باشد تا برنامه را با آن راه اندازی کند. آرامش خاطر. با وجود این مشکل، اما در ماه‌های اخیر درگیر باندهای قمار و شرط‌بندی بوده و پیوسته بخش زیادی از دارایی خود را از دست داده تا جایی که مجبور است مقداری از اموال قمار و قمار خود را بفروشد. می فروشم

فارس ادامه داد: او به طرز وحشتناکی به پوکر معتاد است، در ماه های اخیر به دلیل از دست دادن ثروت و دارایی اش مشکلات زیادی در زندگی شخصی خود داشته است. مبلغی را به او می دادند که مدتی بود کم شده بود و همین چیزها باعث شد توانایی عقلانی زندگی اش را از دست بدهد و موقعیتش را از بین ببرد. این بازیگر و مجری در عین حال از سال 2018 مواضع شدیدی را علیه رژیم ملاقات های حضوری و حتی برنامه های تلویزیونی اتخاذ کرده است، زیرا اجرای برنامه هایش پس از حوادث آبان ماه 1397 مشروط به حضور او و مهمانان بوده است. از برنامه با لباس مشکی روی صحنه. برخی منابع رقم قرارداد او با یک مغازه معروف را برای تبلیغات 237 میلیارد تومان ذکر کرده اند! متولیان این نوع قراردادها باید به طور شفاف و شفاف این موضوع را به مردم گزارش دهند و متوجه شوند که با تبلیغات این افراد چه تغییرات یا مزایایی در سازمان ها و سازمان های آنها ایجاد شده است.

بالاخره این خبرگزاری نوشت: این نوع قراردادها به سابقه فساد معروف است. چرا پول مردم را به کسانی که با قمار در سایت های خارجی می بازند می دهید و سپس با دعوت مردم به شورش انتقام این آشفتگی در زندگی خود را می گیرند؟ این یک سوال ساده است و نیاز به یک پاسخ جدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید