روایت خبرگزاری اصولگرا از فلسفه ترفند: لباس های برده جنسی مد شده است/ پوشیدن لباس های آشکار به قوم لوط برمی گردد.

روایت خبرگزاری اصولگرا از فلسفه ترفند: لباس های برده جنسی مد شده است/ پوشیدن لباس های آشکار به قوم لوط برمی گردد.

خبرگزاری فارس می نویسد؛ آیا می دانید فلسفه نشان دادن پاها، بازوها، پوشیدن لباس های کثیف، کثیف، کوتاه، تنگ و مانند آن توسط برخی از زنان و گاه مردان در کشورهای غربی و کشورهای دیگر چیست؟

آیا برخی از رفتارهای نامتعارف و بدپوششی های رایج در جامعه امروزی ریشه در سنت های مرده و روش های جاهلانه گذشته دارد یا اهداف گروه های شیطانی و بداخلاقی؟

این فعال اجتماعی می گوید: زنان شیطان صفت در حکومت های ظالم و بدوی دوران جاهلیت نه تنها بدترین حجاب را داشتند، بلکه یکی از راه های تشخیص کنیزانی که برای کار در خانه خرید و فروش می شدند از کنیز این است که برای استثمار جنسی در بازار برده‌فروشی عرضه می‌شد این است که تاجران برده، برده‌های جنسی را مجبور می‌کردند تا موها، مچ‌ها و پاهای خود را در معرض دید قرار دهند تا خریداران بتوانند با خیال راحت آنها را بخرند و متأسفانه ظاهراً این سه اقدام به یک مد و شاید تاکتیک تبدیل شده است. برخی از زنان این کار را ناآگاهانه و از روی ناآگاهی و گاه به عمد و مغرضانه انجام می دهند.

احمدرضا هدایتی می افزاید: طبق روایات موجود، برهنه شدن ساق پا برای زنان مؤمن گناه کبیره شمرده می شود و فقط نپوشاندن صورت و دست ها (از مچ تا نوک انگشتان) جایز است که قطعاً همه این موارد است. این قوانین برای حفظ امنیت و حیثیت زنان است.

شلواری به نام لی یکی از انواع پوشش هایی است که در ابتدا برای افزایش دوام لباس کارگران موتورخانه در کشتی های آمریکایی تولید می شد تا در برابر زبری و کثیف شدن مقاومت بیشتری داشته باشد. داخل موتورخانه کار می کنند و حتی می گویند پاهایشان را عمدا محکم کرده بودند تا به وسایل داخل موتورخانه نچسبد و این روکش بعداً به صورت روکش در آمد.

وی با بیان اینکه در مورد فلسفه پوشیدن لباس جلو نیز در روایات آمده است که قوم لوط جامه های فاخر بلند می پوشیدند و بر اساس رفتار ناپسندی که انجام می دادند، همیشه بند یا دکمه کت و پیراهن خود را باز می گذاشتند. لباس‌های عصر جدید نیز نمونه‌هایی از لباس‌هایی هستند که مردم اگر از فلسفه تولید و کاربرد آن در گذشته و حال می‌دانستند از پوشیدن آن اجتناب می‌کردند.

این فعال اجتماعی می افزاید: شلوار موسوم به «لی» یکی از انواع روکش هایی است که در ابتدا برای افزایش دوام لباس کارگران موتورخانه در کشتی های آمریکایی تولید می شد تا در برابر لباس های سنگین و سنگین دوام بیشتری داشته باشد. کثیف کاری در موتورخانه و حتی گفته می شود که پاهایشان عمداً باریک بوده تا به وسایل داخل موتورخانه نچسبند و این روکش بعدها تبدیل به روکش شده و در سالهای اخیر انواع دیگری از آن مانند ; «شلوار کثیف شبیه به لباس های بسیار کثیف»، «شلوار یا لوله اسلحه خیلی تنگ»، «شلوار سنگی»، «شلوار و شلوار دوست دختر که هر دو دارای پارگی و پارگی در قسمت هایی از زانو و بالای زانو هستند. short’ برای مقاصد خاص و عمدتاً غیراخلاقی تولید و تبلیغ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید