خشونت آشکار و ترفند رسانه ای بین الملل برای تحریک ایران/ایران بین المللی هدف شورش است


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910105

افشای زوایای پنهان برنامه ریزی دشمنان نظام با پیشروی رسانه های سعودی و سرگیجه رسانه ای برای تحریک مردم، فروپاشی ایران را به دنبال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با گذشت زمان از درگذشت مهسا امینی کرد، ابعاد جدیدتری از سناریوی تجزیه، براندازی و هرج و مرج در ایران در حال ظهور است.

داستان از 57 روز پیش آغاز می شود، در روزی که مهسا امینی، دختری که توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و به مقر پلیس امنیت اخلاقی منتقل شد، اما به دلیل بیماری در بیمارستان کسرای تهران جان باخت. تصادفی تلخ با عواقب فراوان.


d3df803d e940 40f2 b089 95c96a3b4ede خبر خاکستری

با دور شدن زمان از بیست و دوم شهریور ماه، موضوع درگذشت مهسا امینی بهانه ای شده و حجاب ابعاد جدیدی به خود می گیرد تا مردم زوایای پنهان این نقشه شوم دشمنان نظام را که اهداف اصلی آن است، بشناسند. برای تضعیف و تجزیه ایران، زیرا عده ای تحت عنوان اعتراض به خیابان ها ریختند، اما به زودی این اعتراضات جای خود را به شورش ها داد و نقش اسرائیل، عربستان، آمریکا و گروه های تروریستی در حمله سنگین علیه نظام، آتش زدن و نقش آفرینی کرد. بریدن گلوی پلیس، هتک حرمت مقدسات و تخریب اموال عمومی، کشتار مردم بیگناه، حمله به پایگاه های بسیج، آتش زدن بانک ها و مؤسسات و حمله تروریستی در شیراز باید بر همگان روشن شود.

اما این تمام ماجرا نبود تا اینکه عصر یکشنبه گذشته فایلی صوتی از سخنرانی رعنا رحیم پور گزارشگر بی بی سی منتشر شد که در آن رعنا رحیم پور صراحتا از هدف تجزیه و تجزیه ایران، خشونت آشکار، انبوه سازی رسانه ها برای هرج و مرج خبر داد و تاکید کرد. هدف از شورش ها نه دموکراسی بلکه تجزیه طلبی است!

وی به صراحت اعلام کرد که در رسانه های عربستانی ایران اینترنشنال اعلام شده است که فقط درباره سران احزاب (تجزیه طلب) بحث و تریبون گذاشته می شود! رحیم پور صحت این فایل صوتی را در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد و اعلام کرد که این صحبت ها را در گفتگو با مادرش انجام داده است.


22a12ada 1fdc 4508 adfd f8dd0eb65d64 خبر خاکستری

گزارشگر بی بی سی با وجود اشاره صریح به شرارت پشت صحنه شورشیان اینترنشنال و دیگر شورشیان گفت که به خبرنگاران این رسانه های ضدایرانی احترام می گذارد! چرا که نتیجه دستور جلسه که رعنا رحیم پور در تماس تلفنی به آن اعتراف کرد، در اخبار رسانه های لندن به وضوح قابل مشاهده است.

رسانه‌های ایران اینترنشنال عربستان از بدو تأسیس با قدرت رسانه‌ای سعی در تضعیف جمهوری اسلامی داشتند و در ناآرامی‌های اخیر در کشور به عنوان محرک و معلم قتل و جنایت عمل کردند.

سخنان رحیم پور اگرچه حکایت نبرد تجزیه ایران است و اهداف دشمنان را از زبان خودشان بیان می کند، اما مردم از اهداف این رسانه سعودی که به نام ایران می گویند، آگاه هستند و می دانند. نشان دادن هوشیاری و بصیرت خود.13 نوامبر به جهان نشان داد.


40d908cb a656 4df5 b6be a6ab61d2c215 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید