ربط دادن شورش به اعتراضات اقتصادی ترفند دشمنان در شورش است


ساعت: 22:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921461

این کارآفرین فرهنگی و هنری اردبیلی به تاثیر اغتشاشات بر آثار ریز و درشت کشور اشاره کرد و گفت: پیوند اغتشاشات با اعتراضات اقتصادی ترفند دشمنان برای روشن نگه داشتن آتش نابسامانی در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد حقانی از کارآفرینان فرهنگی، هنری و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما به تاثیر اغتشاشات و اغتشاشات 100 روز گذشته بر مشاغل مختلف فرهنگی، هنری و تجاری کشور اشاره کرد و گفت: زمانی که منافقین و کاندین ها نتوانستند با هرج و مرج و ناآرامی و برهم زدن آرامش مردم به اهداف خود برسند. در سراسر کشور، آنها به مشاغل کوچک روی آوردند و طایفه ها و مشاغل مردمی برای روشن نگه داشتن آتش ناآرامی ها هجوم آورده اند، در حالی که همچنان به ایجاد ویرانی در کشور ادامه می دهند تا از فرصت ها برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کنند.

وی در پاسخ به دلایل تخریب و غارت مغازه ها توسط معاندین گفت: دشمنان به ویژه معاندان نگاه جزئی به تخریب و غارت بیت المال دارند چرا که می خواهند با نشان دادن هرج و مرج، بدی ها مردم را تضعیف کنند. وضعیت اقتصادی و اقدامات برای توجیه سیاست های خود، اقتصادی و مردمی جلوه دادن اخلال می کنند.

این کارآفرین فرهنگی و هنری اردبیلی به نقشه ها و ترفندهای دشمنان برای تحریک مردم به اعتصاب اشاره کرد و گفت: کشتار، هجمه رسانه ای و ایجاد اغتشاش در راستای اعتراضات اقتصادی از شگردهای دشمنان برای بستن بازار و ضربه زدن بود. زیرساخت های اقتصادی

وی با اشاره به اینکه مردم و مغازه داران در اعتصابات و تعطیلی کارخانجات و مغازه ها، آشوبگران را همراهی نکردند، گفت: شعور عمومی مردم، اعتماد به رهبر معظم انقلاب و وعده الهی باعث شد که مردم از این کار خودداری کنند. به تبلیغات مجلل رسانه ای دشمنان و تهدیدات توجه کنید و به وسوسه های شورشیان توجهی نکنید.

خاقانی همچنین به انتقام دشمنان از مردم به دلیل همراهی نکردن آنان با معاندان اشاره کرد و گفت: دشمنان پس از سنگباران منافقین و معاندان در طول 100 روز ناآرامی و آشوب کشور، اقدام به افزایش نرخ ارز کردند. در بازار و تورم ایجاد می کنند و از افراد جامعه به خاطر همراهی نکردن آنها انتقام می گیرند.

وی با بیان اینکه دشمن متوجه شد که اعتصاب در ایران کارساز نبوده و به صورت نمادین اقدام به آتش زدن کارگاه ها و کامیون ها، بستن راه ها و غارت اموال مردم در جاس به جای کشور برای جلوگیری از واردات و صادرات بین استانی در بازارهای کشور کرد. و با افزایش تورم در جامعه آتش ناآرامی را ادامه دهند.

این کارآفرین گردشگری به تأثیر تحریک آمیز دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دشمنان با نشر اکاذیب و انتشار تصاویر جعلی و آرشیوی در فضای مجازی با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود وجهه امن و آرام ایران را خدشه دار می کنند و در دنیا مانع سرمایه گذاری می شوند. در کشور و جلوگیری از رشد اقتصاد کشور.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج صلابت و امنیت است و تلاش دشمنان با وجود هزینه های میلیاردی نمی تواند مانع پیشرفت و برتری ایران شود.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید