هفت شوت بی ربط در شهر شلوغ بسکتبال / حراج برای قرض دادن هیزم

ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795005

حیف بسکتبال که مدعیانش چنین جنگ زرگری را برای آن به راه انداخته اند و حاضرند آبروی این منطقه را برای رسیدن به مقر آن بفروشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بسکتبال چه خبر؟ طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون در آستانه برگزاری انتخابات 19 دی ماه قرار دارد. با توجه به انتخابات پیش رو، کاندیداها مدت هاست که فعالیت های آشکار و پنهان خود را آغاز کرده اند و از همه ابزارها برای جلب آرا و افکار عمومی استفاده می کنند.

این در حالی است که صفوف مخالفان و منتقدان فدراسیون فعلی بیش از پیش رشد کرده و رقبا تمام تلاش خود را می کنند تا برای اثبات ناکارآمدی شرایط، از عملکرد فدراسیون انتقاد کنند تا بتوانند رای خود را به صندوق بیاندازند. در این بین اما اتفاقات عجیب و شگفت انگیزی در جامعه بسکتبال رخ داده که واقعا جای تاسف دارد. کار به جایی رسیده که عده ای از فدراسیون فعلی انتقاد می کنند که افرادی در جغرافیای بسکتبال جایی ندارند. در روزهای اخیر صحبت های مفصل و عجیبی درباره آماده سازی ملی پوشان سابق منتشر شده که جای بسی تاسف دارد. اینکه به انتقاد از وضعیت موجود توسط مردی که مهم ترین وظیفه اش حمل گونی و توپ و آب معدنی است متوسل شده اند، نشان می دهد که سقف بسکتبال آنقدر کوتاه شده که قورباغه ها با تپانچه تیراندازی می کنند!

جای تاسف است که این فدراسیون آنقدر کوچک و ناچیز شده است که سایر سازمان های سابق با جدی ترین اتهامات به آن انتقاد و حمله کرده اند. آقایان آنقدر جایگاه بسکتبال را کوتاه کرده اند که همه جرأت می کنند آن را زیر سوال ببرند.

به نظر می رسد منتقدان و نامزدهای ریاست جمهوری نیز دست کمی از دولت فعلی ندارند، زیرا برای توصیف وضعیت فعلی فدراسیون و ناآرامی های کنونی، مردی را می شناسند که ربطی به بسکتبال ندارد و عجیب است که کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کنند. چنین شخصی در هیچ کجای تاریخ ورزش در هیچ جای دنیا چنین نمونه ای وجود نداشته است. برای برگزاری کنفرانس خبری برای تعلیق تحویل!

حیف بسکتبال که مدعیانش چنین جنگ زرگری را برای آن به راه انداخته اند و حاضرند آبروی این منطقه را برای رسیدن به مقر آن بفروشند. فدراسیون بسکتبال در این سال ها به اندازه کافی اشتباهات ریز و درشت انجام داده است که می توان ساعت ها درباره آن صحبت کرد و درباره آن بحث کرد، اما برای انتقاد از نظام فعلی به سراغ نامناسب ترین فرد بسکتبال رفته که هیچ تخصصی در آن ندارد. آیا اوج بد سلیقه و کوته نظری است و نشان می دهد که منتقدان و مدعیان اگر بدتر از تیم فعلی نباشند بهتر نیستند!

آقایان و شاکیان لطفا دیگر بسکتبال خود را رها نکنید. این تابوت که برایش گریه می کنی نمرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید