وقتی مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی به سناریوی جنایت‌بار رسانه‌های بیگانه تبدیل می‌شود/ تاکتیک دشمن برای ربط دادن مرگ دختر همدانی به شورش


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905679

اخیرا در فضای مجازی با پدیده قتل های زنجیره ای رسانه ای مواجه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اخیرا در فضای مجازی با پدیده قتل های زنجیره ای رسانه ای مواجه هستیم. از نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیلی زاده تا مرگ اسرا پناهی، گواه پروژه کشتار رسانه ای ضد انقلاب هستند که با حمایت ربات های مجازی و هشتگ های سازمانی، نامشان تا مدتی بر سر زبان ها می ماند تا حقیقت پیدا شود. هر یک از آنها شناخته شده است.

در جدیدترین مورد، رسانه ها و ربات ها مدعی شدند مردی به نام «نگین الف» دانشجوی 21 ساله اهل کوروه در ناآرامی های اخیر شهر همدان جان باخته است.

رسانه معند در خصوص علت مرگ این دختر کوروهی اظهار داشت: روز چهارشنبه بیستم مهرماه، «نگین ع» بر اثر ضربات متعدد باتوم نیروهای امنیتی به جمجمه دچار خونریزی شد و پس از بازگشت به جمجمه جان باخت. خوابگاه دانشگاه

اما این پروژه، مانند سایر موارد ادعایی امپراتوری دروغ، بی‌اساس بود.
بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص شد مرگ فرد مذکور ربطی به اغتشاشات نداشته و متأسفانه این زن بر اثر مصرف مشروبات سمی فوت کرده است.

بر اساس اعلام حسن خانجانی دادستان مرکز استان همدان در هفته گذشته دو جوان همدانی بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست دادند و 9 نفر دیگر نیز دچار مسمومیت شدید شدند.

دادستان همدان پیشتر اظهار داشت: یکی از این افراد دختری بود که بامداد پنجشنبه 29 مهرماه با علائم شدید مسمومیت به بیمارستانی در همدان منتقل شد.

خانجانی مکار ادامه داد: با وجود اقدامات درمانی، متأسفانه بعدازظهر پنجشنبه 30 مهرماه به دلیل وخامت حالش دار فانی را وداع گفت. اکنون مشخص شده است که این دختر همان «نگین الف» است که هدف جدید پروژه ترور رسانه ای ضد انقلاب است.

دیدگاهتان را بنویسید