سناریوی مهندسی بیگانه اغتشاشات اخیر خشم مواضع بزرگان و علمای ضد انقلاب را برانگیخته است.


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900980

حسینعلی شهریاری گفت: استکبار جهانی با همه نیروهای داخلی و خارجی همواره به دنبال تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به بهانه های مختلف مردم را به خیابان ها می کشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور، تمامی این حوادث را به گروهک های ضد انقلاب و سلطنت طلب نسبت داد و افزود: سناریوی این اغتشاشات این بود. در خارج از کشور طراحی شده است.”

وی با اشاره به اقدامات تروریستی روز جمعه در زاهدان افزود: گروهک جیش الظالم هر از چند گاهی در استان دست به شیطنت می زد و این بار با ورود به صف نماز جمعه و شعار دادن و تیراندازی به پاسگاه انتظامی منطقه اقدام کرد. شورش کردند و تعدادی از پلیس و نمازگزاران نیز زخمی شدند.


این نماینده مجلس با اشاره به کشته شدن تعدادی از سربازان سپاه و بسیج در حوادث اخیر زاهدان، تصریح کرد: یکی از آن شهدا برادر بسیجی اهل سنت بود و باز هم خون شیعه و سنی با هم آمیخته شد.

شهریاری مردم استان را به هوشیاری و هوشیاری دعوت کرد و خاطرنشان کرد: با حفظ آرامش می توان از شعله ور شدن احساسات جلوگیری کرد تا نقشه دشمن با شکست مواجه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان اذعان داشت: بزرگان و علمای شیعه و سنی مواضع خود را به صراحت به مردم اعلام کردند و آنان را به آرامش دعوت کردند و این موضوع خشم دشمن را برانگیخت.

شهریاری تصریح کرد: باید کاری کنیم که دشمنان سوء استفاده نکنند و خون مردم روستا به ناحق ریخته نشود و نگذاریم گروهک های ضد انقلاب در بین آنها نفوذ کنند و این گونه حوادث تکرار شود.

وی آتش زدن اموال عمومی، انهدام آمبولانس، ماشین آتش نشانی و بیت المال را اقدامی مذموم خواند و افزود: مردم هوشیار باشند تا از دشمنان سوء استفاده نکنند و فرصتی به گروهک های ضد انقلاب ندهند. استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید